Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#19044Neobjednaná služba, antivir Jumbo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 38 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2017, před 7 lety

Pavel Jadrný

Znění stížnosti

Dne 20.10. 2017 mi při prohlížení mobilu vyskočila zpráva, že můj mobil je zavirovaný, hrozí okamžitá ztráta všech dat včetně zničení
baterie. Pokud chci, aby byl můj mobil zachráněn musím odkliknout Odeslat a tím bude telefon bezpečně ochráněn, k tomu běžel odpočet jedné minuty do, které tento úkon musím udělat. Protože okno s touto zprávou nešlo odstranit tak jsem odklikl a zprávu odeslal. poté mi přišla SMS - Nakoupili jste Jumbo za 99,- Kč, děkujeme vám.
Podpora plateb ) support@medianetpay.com .Z reklamy nešlo jinak odejít jinak než s nákupem souhlasit.


Produkt

Antivir Jumbo za 99,- Kč.


Požadované řešení

Ukončení služby, vrácení peněz a způsob řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2017 11:49, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.