Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#19045Zrušení VIP členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2017, před 7 lety

Zoran Muharem

Znění stížnosti

Zaregistroval sem se u be2.cz a byla to velká chyba. Tak asi jak jiní uživatelé sem si taky koupil VIP za částku 149kc s tím že sem si nepřečetl všechny podmínky a později mi byla stržena částka ve výši 2249kc. Na internetu sem četl špatné recenze když se někteří uživatelé snažily zrušit VIP členství s tím že fax nefunguje a posílat něco poštou to taky není moc jistota . Proto se ptám jestli je možné zrušit VIP pomocí mailu s přílohou kde bude vyplnění výpovědní formulář. Psal sem už mail víckrát na be2.cz a odpoved by sem měl mít za 48 hodin po 4 dnech mi nic neprislo. Tak se ptám jak můžu zrušit VIP členství


Požadované řešení

Legální zrušení mého VIP účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2017 10:07, před 7 lety

Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho zákonných právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2017 15:28, před 7 lety

ID: AZ5CGG80


Přejeme Vám dobrý den.

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Vaše VIP členství je platné do 01/02/2018 – po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil" – mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.11.2017 21:50, před 7 lety


Zoran Muharem

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za spolupráci