Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 5.11. jsem se zaregistroval a zaplatil si Prémiový účet na be2.cz
Následně jsem se nemohl přihlásit a začal si něco o be2 zjišťovat. Začal na mě vyskakovat samý podvod a případy strhávání peněz z účtu.
Proto jsem ještě ten den napsal e-mail s odstoupením od smlouvy. Zatím však bez reakce. Dle jiných uživatelů celkově moc nereagují. U vás však vidím, že ano.
Byl bych nerad, aby se mé odstoupení do 14ti dnů nevyřešilo a měl jsem nějaké další starosti.
Doufám, že vše proběhne bez zbytečných komplikací a zase budu mít klidné spaní.
Děkuji
Filip Mikolášek
Potvrzení o vypovězené smlouvě, kompletní vymazání mých dat a zrušení Prémiového účtu.
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani v této lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 6VW3DC34
Přejeme Vám dobrý den.
Členský poplatek v celkové výši 149 Kč k dnešnímu dni, t.j. 08.11.2017, refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo zrušené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil" – mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, děkuji za vyřízení. Ještě vás poprosím o zaslání tohoto zdělení na můj email, ať máme vše řádně uzavřené. Jakmile dorazí, případ uzavřu i zde s palcem nahoru. Děkuji Mikolášek
ID: 6VW3DC34
Dobrý den.
Viz prosím emailová komunikace zaslaná k dnešnímu datu, t.j. 09.11.2017,
děkujeme Vám.
Hodnocení: