Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19050REKLAMACE - Mallorca 6.10.2017-9.10.2017 - Beverly Playa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2017, před 7 lety

Daniela Kaplanová

Znění stížnosti

Dobrý den,po příletu do Mallorcy jsme delegátku P. D. našli u přistaveného mikrobusu.To bylo poprvé a zároveň naposledy,co jsme ji viděli.10 cestujících Čechů z mikroobusu jelo také do Beverly Playa.Po příjezdu do hotelu nás čekalo zřejmě důmyslné zdržování na recepci,mlhavé informace,že nejdříve ať povečeříme,poté dostaneme pokoj a pásku k čerpání All inclusive.Takže i s kufry nás poslali na večeři,bohužel do jídelny nás s kufry nechtěli vpustit.Po předložení poukazu(protože jsme nedostali pásky All inclusive)nás všech 10 Čechů nakonec pustili a mohli jsme povečeřet 2 druhy tvrdého sýra,2 druhy salámu a rybí mleté maso.Byli jsme unaveni,bylo již po 22:00 hod.,proto jsme se těšili na pokoj.Vrátili jsme se k recepci,kde se již tvořila fronta zděšených 8 spolucestujících,že nedostanou pokoj!Tu samou odpověď jsme dostali i my!Následovalo další mlžení(praskla voda,hotel plně obsazený)a další zdržování.Telefonicky v 22.24 h.,22:25 h.jsem kontaktovala delegátku Petru Dospivovou 0034672658042,ale bezúspěchu!O kontaktování se dále,opět bezúspěchu,snažili ostatní Češi.Musela jsem se obrátit na pohotovostí službu v ČR 00420605454444 v 22:28 a ta bohudík fungovala.Operátorka se snažila také kontaktovat 3 delegátky,které měly být v tu dobu k dispozici na Mallorce.Všechny naše hovory jsou prý zaznamenané.Žádná z nich ji nereagovala ani na volání ani na SMS.Paní Petra Dospivova se mi ozvala až v 23:18 hod!To jsou služby delegáta?Co kdybychom potřebovali lékařskou pomoc?Informační schůzku jsme neměli, zrušila ji(mohu doložit doklad-Základní informace k pobytu),takže jsme nemohli řešit reklamaci hned na místě!Po jejím kontaktu bylo všem doporučeno využít ubytování v hotelu Linda Playa (v centru,daleko od moře),převoz taxíkem na náklady hotelu a s možností využití služeb All inclusive.?Dle všeobecných podmínek se to může stát,ale pro 10 lidí najednou?Opět tvrdá realita,ubytování ano,ale bez možnosti All inclusive!Nápoje jsme si museli hradit sami!(Tvrzení recepčních z Beverly Playa,že účty za nápoje budou proplaceny další den,bylo opět nepravdivé)!Paní Petru Dospivovou jsem prosila formou SMS v 8:44 h.7.10.2017,aby se dostavila v 11.00 hod do Beverly Playa a pomohla nám s řešením problému za všechny její české klienty a dostala se mi odpověď:"Dobry den pani Kaplanova,to bohuzel neni mozné,pokud budete mit problem tak prosim zavolejte." Moje odpověď:"Já si myslím,že tohle je problém od včerejšího večera. Tím Vás ještě jednou žádáme a prosíme o pomoc." A její poslední SMS:"Budu na telefonu pani Kaplanova" Tohle je pomoc od zastupitele cestovní kanceláře!Možná díky mému telefonickému kontaktu s pohotovostní linkou v ČR,nám byl pokoj poskytnut "hned" po příjezdu do hotelu po 11.hod.a jako omluva,měl být nadstandardní(jednalo se o pokoj v 1.podlaží,s balkonem napojeným na asfaltovou střechu,kdykoli pro kohokoli přístupný a za střechou pokračoval výhled na tenis.kurty a stromy.)Spíš jsem se bála o naši bezpečnost!!!Ostatní Češi museli i nadále čekat i přesto,že ve stejnou dobu přijel německý zájezd a ten byl odbavován ihned.Aby dostali pokoj,museli znovu individuálně kontaktovat delegátku!!!Dále-uvedený čas večeře v pokynech byl od 18:30-21:30 h.,ale každý jsme dostali určený čas kvůli kapacitě hotelu(náš byl od 20:00 h.každý den),takže nás dřív nepustili.Proto jsme už poslední den nedostali večeři,odjezd byl v 18:40 h. a nás od 18:30h.nepustili do jídelny!Ani balíček na cestu jsme nedostali a Snack bar zavírali v 18.h,takže jsme ho nemohli využít a museli jsme se občerstvit až na letišti na vlastní náklady!Takže All inclusive nebylo ani první a ani poslední den splněno!Na letiště nás odvezl mikrobus - bez delegátky a nebyla nám k dispozici ani na letišti!Museli jsme se sami zorientovat na cizím letišti a sami si pomoci!Vysněnou dovolenou jsem dostala ke kulatým narozeninám od rodiny, měla být jako nový start, bezstarostná,se zajištěním většiny služeb(delegát, All inclusive)!Na jednu "krátkou" dovolenou těch stresových situací bylo hodně,proto je chceme řešit,aby další klienti byly toho všeho ušetřeni.


Produkt

Smlouva o zájezdu č.:126035781


Požadované řešení

V souladu s zákonem č. 89/2012 Sb, - občanský zákoník,podle § 2537, čl.1) a čl.2), podle § 2539, čl.1) a čl.2) a podle § 2540 žádáme o vyřizení reklamace a to poskytnutím slevy z celkové ceny zájezdu.Uvedené uplatňujeme i z hlediska opory v zákoně OZ § 2541, pomoc v nesnázích poskytne pořadatel neprodleně, což se za celou dobu pobytu nestalo.Dále požadujeme podle OZ § 2543 náhradu za újmu za narušení dovolené.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2017 10:54, před 7 lety

Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitelku ujistil nebo které spotřebitelka vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekávala, byl zájezd vadný. Má-li zájezd vadu a vytkla-li ji spotřebitelka bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit. Nevytkla-li spotřebitelka vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud jí právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitelka své právo neuplatnila ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitelka také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebitelce za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2018 23:28, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.