Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#19051Předražené vstupenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2017, před 7 lety

Libor Kořán

Znění stížnosti

Objednal jsem si vstupenky na skupinu Kabát do Ostravar Aréna (ČEZ Aréna), Ostrava-Zábřeh, Česká republika.Cena vstupenky byla 590 kč a ti darebáci si ještě přirazili dalších 378 kč jako manipulační příplatek.Nakonec se cena vyšplhala na 968 kč.Bohužel vstupenka nejde vrátit.


Požadované řešení

Chtěl bych vrátit manipulační poplatek.Jsou to normálně zloději.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2017 10:37, před 7 lety

V případě, že spotřebitel s platbami (manipulační příplatek), které jdou nad rámec smluvního ujednání nesouhlasil, není povinen další platbu uhradit v souladu s ustanovením § 1817 občanského zákoníku. Zde je stanoveno: "Podnikatel nesmí po spotřebiteli požadovat další platbu, než kterou je spotřebitel povinen uhradit na základě hlavního smluvního závazku, pokud spotřebitel nedal k této další platbě výslovný souhlas."

Pakliže však spotřebitel souhlasil se smluvními informacemi, konkrétně s ujednáním o ceně, potvrdil tak podstatné náležitosti kupní smlouvy a tato platba je poté oprávněná. Odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Pokud by společnost uváděla klamavé údaje o ceně za poskytované služby, mohly by být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 18:14, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.