Společnost


CK ETI s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19053Reklamace zájezdu dle cestovní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2017, před 7 lety

Jan Zdráhal

Znění stížnosti

Dobry den, objednali jsme si a zaplatili na základě cestovní smlouvy uzavřené dne 17. 8. 2017 prostřednictvím společnosti INVIA CZ zájezd do Egypta v době od 16. 9. 2017 – 27. 9. 2017. Bylo nam řečeno, že v ceně zájezdu jsou zahrnuty i služby delegáta (zajištění transferu tam a zpět, nabídka výletů, poskytnutí informačního servisu – tak jak nám bylo napsáno zaměstnancem u CK ETI. Vse máme doloženo fotodokumentaci. Právě na služby delegáta byla sepsána reklamace hned po příletu zpět, tak jak nám bylo řečeno od zaměstanců CK Eti. Pro upřesnění toho jsme za celou dobu pobytu neviděli a nebyl nám nápomocen ani při potřebě zdravotně ošetrit moji přítelkyni se slovy, že na nás nemá čas. Museli jsme si tedy i přes jazykovou barieru sehnat ošetření na klinice sami. Dále nám nebyly poskytnuty informace o pobytu, o možnostech využití zájezdu apod. Cestovní kancelář nám garantovala, že doba odletu s dalšími pokyny bude vyvěšena nejpozději do 24h od odletu zpět - to nebylo jak je patrné zase s fotodokumentace. O informace jsme se museli doslova prosit pres chat cestovni kancelare, také viz dokumentace. Ke všemu máme fotografie chatu, nastenky. Na sepsanou reklamaci CK Eti v zakonne lhute 30 dnu nereagovala. I pres 2 telefonicke upozorneni coz je cca 40 - 50 den od podani reklamace - nereaguje.


Požadované řešení

Vraceni ceny zàjezdu v minimalni vyši 10% -20% z celkové kupní ceny zajezdu - za služby delegáta, které nebyly poskytnuty a pisemnou omluvu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2017 09:36, před 7 lety

Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam).

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

V případě uplatnění reklamace zájezdu má společnost 30 dnů na její vyřízení dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. V případě, že dojde k porušení tohoto ustanovení, má spotřebitel možnost podat podnět České obchodní inspekci, která může na základě podnětu udělit společnosti sankce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 18:16, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.