Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#19057Neřešené vrácení zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2017, před 7 lety

Petra Rašková

Znění stížnosti

Dne 25.10.2017(středa) jsem objednala u firmy Fidemia Group hodinky, které mi byly 27.10.2017(pátek) doručeny...kupodivu rychle.Bohužel přišly jiné než jsem objednala, tak jsem hodinky poslala 30.10.2017 (pondělí) zpět a od této doby je komunikace z firmou katastrofická!!!!!! reagují minimálně a nic určitého jsem se nedozvěděla. FIRMU NEDOPORUČUJI !!!


Produkt

Smartings Smart watch GT88+ (1501)


Požadované řešení

Ihned vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2017 10:14, před 7 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud si tedy spotřebitel vybral dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží). Spotřebitel může žádat náhradu nákladů vynaložených na vrácení zboží zpět podnikateli pouze v případě, pokud nebyl o své zákonné povinnosti předem poučen (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží on).

Nevrátí-li prodávající spotřebiteli peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitel taktéž právo žádat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodávající nebude odstoupení od smlouvy akceptovat, může spotřebitel rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2017 09:48, před 7 lety

Dobrý den,

peníze byly již vráceny ve lhůtě 14 dnů. Omlouváme se za komplikace.

S pozdravem
Allhere.cz
Smola

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.11.2017 10:54, před 7 lety


Petra Rašková

Dobrý den, ano, peníze byly dne 22.11.2017 vráceny ale jednání společnosti je katastrofické. Za žádnou cenu nedoporučuji... je plno jiných a hlavně solidnějších.Rašková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.