Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
23.10. jsem an Lidl-shop.cz objednala zboží 1 x ERNESTO® Termohrnek, 2 kusy a 1 x LIVARNOLUX® LED stropní svítidlo, objednávka č. 1100231085. Zboží bylo rozděleno do dvou zásilek, z nichž jedna - termohrnky - už dorazila, světlo bohužel nikoliv. Dle informací dopravce PPL tuto zásilku evidují pouze datově, zásilku doposud od společnosti Lidl nepřevzali. Jakékoli pokusy kontaktovat Lidl jsou marné, na maily nikdo nereaguje a telefonem není možné se dovolat.
LIVARNOLUX® LED stropní svítidlo, Provedení:6bodové - válcový tvar, Číslo výrobku: 100214934003
Dodání zboží.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den, paní Zrůstová,
je nám líto, že na dodání zásilky musíte čekat. Objednávku neprodleně prověříme u kolegů, kteří Vás budou kontaktovat.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Společnost Lidl mě kontatovala - takže to jde, když se chce :-) - a slíbila dodání zboží v nejbližších dnech, tak uvidíme.
Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ni. Spotřebitelka má nyní možnost případ doplnit o své vyjádření.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.