Společnost


adidas ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19061Neoprávněné nedoručení zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2017, před 7 lety

Lukáš Sklenář

Znění stížnosti

Dobrý den,

Minulý týden jsem objednal zboží z outletu na e-shopu adidas.cz.
Ceny za zboží byly po nějaké chybě na straně Adidasu nižší než jsou standardně. Objednávka, platba i fakturace probíhala bez problémů a nyní přišlo vyjádření pouze emailem "Velice se omlouváme, ale kvůli určitým problémům s vaší objednávkou jsme ji museli zrušit".
Peníze již jsou strženy z mého bankovního účtu a platba i objednávka byla na straně Adidasu přijata.
Myslím si, že takovéto vyjádření od firmy jako je Adidas je nedostačující a konkrétně pro mě ale určitě i pro další zákazníky tato firma velice klesla na poli oblíbenosti a budu se hodně rozmýšlet jestli v budoucnu ještě někdy něco od této firmy objednám.

Děkuji předem za radu a vyjádření

S pozdravem

Lukáš Sklenář


Produkt

Adidas (boty, trička, zimní bunda)


Požadované řešení

Požadované řešení je dodání objednaného zboží, které bylo řádně objednáno, zaplaceno a potvrzeno dodání firmou Adidas.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2017 10:43, před 7 lety

Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.

Pouze v případech, kdyby došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodávající namítat neplatnost závazku. Tato chyba však musí být zjevná a cena by musel být neúměrná hodnotě zboží.

V případě, že prodejce mění po přijetí objednávky cenu, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 18:54, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.