Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se s prosbou o radu.
Dne 14.7.2016 jsem uzavřela - Smlouvu o postoupení pohledávky -s firmou Dynamic Solvent s.r.o. Jednala jsem s panem Bc. Josefem Veverkou, celkově jsem za to zaplatila 4840,- Kč. Jedenkrát mi odpověděl pan Veverka na email, to bylo koncem loňského roku. Letos na žádný email nereagují, telefony neberou. Vypravila jsem se osobně do sídla firmy Hvězdova 1073/33, Praha 4, kde mi recepční sdělil, že firma se odstěhovala letos v únoru, ale na zanechané nové adrese nesídlí, že firmu hledá spousta lidí, pošťáci a dokonce, že jí tam hledala i policie.
Nevím si rady a děkuji Vám za pomoc.
Ludmila Klimentová
pohledávka ve výši 193.000 Kč + příslušenství, po odečtu nároku firmy 135.700 Kč + příslušenství
nevím, co mám dělat, kde firma sídlí a zda vůbec ještě existuje nebo se přejmenovala
|
Tweet |
V tomto případě záleží na obsahu uzavřené smlouvy. Předpokládáme, že se bude jednat o smlouvu příkazního typu. Charakteristickým znakem těchto smluv je výkon určité činnosti spočívající v obstarání záležitosti bez zaručeného výsledku. Taková činnost je vykonávána ve prospěch příkazce a na jeho riziko. Příkazce je povinen zaplatit odměnu, i když výsledek nenastal, ledaže byl nezdar způsoben tím, že společnost porušila své povinnosti. Hotové výdaje a účelně vynaložené náklady se hradí, i když se výsledek nedostaví. V takovém případě by ale mělo dojít k jejich vyúčtování dle skutečně odvedené činnosti. Společnost by měla postupovat podle svých schopností, přičemž měla využít každého prostředku, kterého vyžadovala povaha obstarávané záležitosti.
Primárně v tomto případě doporučujeme konzultaci s advokátem. Je možné, že dojdete i k tomu závěru, že se jedná o trestný čin podvodu, kde by bylo vhodné podat trestní oznámení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.