Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
19.7.2017 Jsem objednal svářečku KITin 165 za 4999 a do týdne mi přišla.Byla vadná tak jsem chtěl zrušit kupní smlouvu ale bylo mi řečeno že to již nelze že jsem jí už použil.Tak jsem jí poslal do reklamace.Do 14ti dnú jsem jí měl zpátky ale ze stejnou závadou,neopravenou.Tak znovu zpět do reklamace 30.8.2017.Když byla v reklamaci do 2.10.2017 to je 32dní tok jsem poslal emailem odstoupení od smlouvy.To jsem musel poslat ještě několik emailu než mi odpověděli, že na to mají 14dni a že je nějaká nesrounalost v systému ,vůbec nevím jaká ale to píšou všem jak jsem zjistil v recenzích.Ještě podotknu,že jsem od nich neobdržel ani jednou případě zprávu že svářečku přijali do reklamace,ani protokol o provedené opravě.(neopravě).A od této doby mají telefon nedostupný a na email neodpovídají.Přepravce do reklamace si poslal eshop ale nedal mi žádné potvrzení že jsem jí tam poslal.Teď nevím co mám dělat.Abych šel na policii není to nad 5000 tisíc tak by se tím ani nezabývali.Je možné vůbec z nich dostat peníze nebo svářečku. poraďte prosím.Děkuji Marvan
Svářecí invertor KITin 165
Vrátit peníze nebo svářečku třeba neopravenou.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Podnikatel má povinnost vydat spotřebiteli písemné potvrzení (reklamační protokol) o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.