Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobry den chci podat stiznost a take soudne resit s pobockou karvina kaufland me zdravotni komplikace po poziti exotickeho ovoce kaki kupovane u vas na ovoce alergii nemam kupuji jej bezne po snezebi vaseho kaki ovoce silna alergicka reakce a navstiveni pohotovosti
otrava
Mimosoudni vyrovnani ovoce dam na hygienu a taktez do televize hrozne
|
Tweet |
Dozorovým orgánem v této oblasti je Česká zemědělská a potravinářská inspekce. Jedině ona může prodejce sankcionovat za to, že prodává zdraví nebezpečný výrobek a uložit mu aby ho stáhl z prodeje. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: www.szpi.cz
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Pro komunikaci se zákazníky a zpracování podnětů zákazníků společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz. Se zákazníky komunikujeme telefonicky, jako je tomu ve Vašem případně, nebo také písemně.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vážená zákaznice,
je nám to velice líto, opakovaně se nám nedařilo se s Vámi spojit, a rádi bychom Váš podnět dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.