Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
05.10.2017 jsem zaplatil přes www.academic-singles.cz měsíční poplatek u společnosti poskytující seznamovací aplikaci. Následně dne 11.10.2017 jsem podal písemnou výpověď (podepsaný dopis v příloze) na: zakaznickyservis@academic-singles.cz a dne 13.10.2017 jsem obdržel kladnou odpověď, že k 05.11.2017 bude Prémiové členství ukončeno. Nestalo se tak a z účtu mi opět stáhli 2 247,-Kč. Na včerejší e-komunikaci nereagují. Prosím o kladné vyřízení.
Děkuji, Ondris.
"VIP" členství na seznamovacím portálu Be2"
Žádám o okamžité zrušení Prémiového členství účtu "VIP" na Be2 a vrácení neoprávněně strhnuté částky z mého účtu.
|
Tweet |
Pokud společnost spotřebitele krátí na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží. Neumožňuje-li společnost smlouvu ukončit tak, jak bylo sjednáno, jde to k tíži společnosti.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: YZ4WHH01
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací je již případ vyřešený přímo prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem Academic singles.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkuji Vám za iniciativu, která vedla ke kladnému vyřízení mé stížnosti.
Společnost be2 mi peníze obratem vrátila na účet.
Tímto beru Věc za vyřízenou.
S pozdravem, Ondris