Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#19075Přijetí záruční reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2017, před 7 lety

Zdenek Kohout

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsme s dcerou podávaly reklamaci č.ASRE17300 311r, pracovnice u příjmu Pamela Matasová, problém byl ten, ze se telefon samovolně vypíná. Pracovnice u přepážky tvrdila, že má telefon oboucháné rohy, prasklý rámeček a ze je telefon poškrábaný. Říkali jsme jí, že žádné obouchání telefon nemá, protože je celou dobu v uzavíracím krytu, max. je trochu vidět samovolné odloupnutí barvy na málo místech. Poškrábáný telefon je nesmysl, protoze byl telefon stále v krytu..kniha. Prasklý rámeček jsme vůbec nepoznali. Celý prijem reklamace se nesl v duchu co nejvíce zveličit a vymyslet poškození telefonu a vyvynoutcasovy tlak, aby zákazník neprotestoval a podepsal rekl.protokol. Na telefon se můžete podivat a uvidíte, že popsane poškození se nezakládá na pravdě. . Tento pristup se mi nelibi a je protizakaznický. Děkuji Kohout


Požadované řešení

Při případném zamítnutí reklamace z uvedených důvodů požadujeme přehodnotit stav telefonu u příjmu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2017 06:24, před 7 lety

Práva z vadného plnění není možné uplatnit na vadu, kterou spotřebitel sám způsobil. K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2017 16:21, před 7 lety

Vážený pane Kohoute,

velmi se omlouvám, pokud jste z komunikace získal tento dojem. Vaši zpětnou vazbu jsem předala přímo vedoucímu této prodejny, aby se podobná situace neopakovala.

Vaše reklamace byla vyřízena standardně opravou a v minulém týdnu jste si ji i vyzvedl. Budu ráda, pokud tato zkušenost neovlivní trvale Váš názor na naše služby a budeme mít zároveň příležitost se s případnými dalšími objednávkami o tento stav zasloužit.

Přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2018 16:48, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 09:31, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.