Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, dnes jsme s dcerou podávaly reklamaci č.ASRE17300 311r, pracovnice u příjmu Pamela Matasová, problém byl ten, ze se telefon samovolně vypíná. Pracovnice u přepážky tvrdila, že má telefon oboucháné rohy, prasklý rámeček a ze je telefon poškrábaný. Říkali jsme jí, že žádné obouchání telefon nemá, protože je celou dobu v uzavíracím krytu, max. je trochu vidět samovolné odloupnutí barvy na málo místech. Poškrábáný telefon je nesmysl, protoze byl telefon stále v krytu..kniha. Prasklý rámeček jsme vůbec nepoznali. Celý prijem reklamace se nesl v duchu co nejvíce zveličit a vymyslet poškození telefonu a vyvynoutcasovy tlak, aby zákazník neprotestoval a podepsal rekl.protokol. Na telefon se můžete podivat a uvidíte, že popsane poškození se nezakládá na pravdě. . Tento pristup se mi nelibi a je protizakaznický. Děkuji Kohout
Při případném zamítnutí reklamace z uvedených důvodů požadujeme přehodnotit stav telefonu u příjmu.
|
Tweet |
Práva z vadného plnění není možné uplatnit na vadu, kterou spotřebitel sám způsobil. K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.
Vážený pane Kohoute,
velmi se omlouvám, pokud jste z komunikace získal tento dojem. Vaši zpětnou vazbu jsem předala přímo vedoucímu této prodejny, aby se podobná situace neopakovala.
Vaše reklamace byla vyřízena standardně opravou a v minulém týdnu jste si ji i vyzvedl. Budu ráda, pokud tato zkušenost neovlivní trvale Váš názor na naše služby a budeme mít zároveň příležitost se s případnými dalšími objednávkami o tento stav zasloužit.
Přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.