Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý večer.
Chci podat stížnost na společnost be2 a přikládám jak jek jejich platební upomínku, tak můj mail. Bylo by možné mi prosím poradit, jak dál postupovat?
Děkuji za pomoc.
Hezký zbytek večera
Marta Mandincová
Kopie mailu od be2:
---------------------
be2
Platební upomínka
Vaše předplatné na www.be2.cz
Nezdařená platba behěm Vašeho předplatného pod IP-adresou: 90.180.196.140
be2 S.à.r.l. / www.be2.cz
Referenční číslo: CZ-2017-10-07-157466169-BE2-DN (citujte, prosím)
4.11.2017
Vážený pane Mandincová Marta,
ke dni 7.10.2017 bylo Vaše 3-měsíční VIP členství (původně na stránce www.be2.cz uhrazené ke dni 7.3.2017 s použitím emailové adresy ivanka.marta@email.cz), automaticky obnovené.
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili.
Produkt: 3-měsíční VIP členství
IP-adresa: 90.180.196.140
Forma úhrady: CreditCard MASTER
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 7.10.2017 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 545,00 CZK.
Uhradit nyní
Jediný způsob, jak automatizovaný proces vymáhání zastavit je úhrada celkové dlužné částky v datu splatnosti. V případě, že se Vám nepodaří uhradit dlužnou částku v plné výši nebo překročí platební lhůtu, budeme nuceni odevzdat Váš případ externí společnosti pro vymáhání dlužných pohledávek. To povede ke zvýšení dalších nákladů, které Vám budou účtovány.
Převeďte prosím sumu ve výši 2 545,00 CZK nejpozději do 10.11.2017 prostřednictvím služby PayPal (https://www.paypal.com/cz/webapps/mpp/send-money-online?locale.x=en_CZ), využitím funkce "Odeslat platbu", a to na následující email ovou adresu:
paypal@be2.com
Referenční číslo: CZ-2017-10-07-157466169-BE2-DN
V případě, že budete v rámci platby prostřednictvím služby PayPal potřebovat naši asistenci, kontaktujte nás prosím na adrese paypal@be2.com. Budeme Vám tak moci zaslat individuální platební příkaz pro službu PayPal.
V případě, že nemůžete platbu dlužného poplatku realizovat prostřednictvím služby PayPal, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:
Příjemce:
IBAN:
BIC/Swift-Code:
Banka:
Suma:
Referenční číslo:
Adresa:
be2 Sarl
DE62700202700667972744
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
2 545,00 CZK
CZ-2017-10-07-157466169-BE2-DN
UniCreditBank - HypoVereinsbank Muenchen
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D-80333 Muenchen, Germany
Včasné zaplacení je jediný způsob, jak zabránit navýšení nákladů.
Pro více informací viz prosím Často kladené dotazy, uvedené níže.
**************************************
Tato zpráva Vám byla zaslaná automaticky.
Nereagujte na ni prosím, jelikož adresa odesílatele není uzpůsobena pro přijímání emailů.
Platnou kontaktní adresu najdete v sekci Pomoc.
**************************************
S pozdravem,
Martin Bell
Oddělení pohledávek be2
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Můj dotaz a snaha o ukončení členství:
--------------------------------------
Dobrý večer.
Prosím vás, chtěla bych se informovat o věci automatického obnovení členství, bez následného upozornění. V měsíci červeneci 2017 jsem zrušila celý svůj účet a na danou webovou stránku jsem se již po této době nepřihlašovala, ani jsem je nevyužívala. Jak je prosím tedy možné, že došlo k obnovení účtu a bez předchozího upozornění, že mám něco zaplatit, mi byla doručena pouze platební upomínka?
Byla bych ráda, aby se členství již automaticky neobnovovalo a můj účet byl definitivně zrušen, mohla bych obdržet prosím inskrukce, jak toho docílit. Případně bych vás chtěla požádat o realizaci mého požadavku a potvrdit mi to písemně.
Děkuji za rychlé kladné vyřízení.
S pozdravem
Marta Mandincová
zrušení členství a dořešení jejich požadavku na úhradu poplatku za služby, které nevyužívám
Zrušení a ukončení členství u této společnosti, aby už v budoucnu nedobćházelo k vymáhání platebních upomínek za služby, které nevyužívám.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Smazání profilu však není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat zaplacené služby. Při registraci je obvykle vyžadováno, aby zákazník uvedl číslo své platební karty. Společnost si potom může peníze z účtu zákazníka strhávat a jejich vymáhání zpět bývá velmi obtížné. Někteří uživatelé řeší situaci tak, že si zruší svůj platební účet, aby z něj nemohly odcházet další platby. To však nestačí. Pokud závazek trvá, má provozovatel seznamky právo nezaplacený poplatek za členství vymáhat a dlužná částka může v konečném důsledku narůst i o náklady soudního řízení a exekuce. Smlouvu je proto potřeba řádně ukončit.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: QXGN6E21
Přejeme Vám dobrý den, paní Mandincová.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 07/03/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na Potvrzení o realizaci úhrady , které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po uskutečnění platby..
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Dobré ráno.
Chtěla bych svoje VIP členství ukončit, písemně jsem maílem požádala o postup. Dosud jsem nedostala z Vaší strany odpoveď. Platbu provedu, až mi bude oznámen postup a potvrzení o ukončení svého členství.
Děkuji za rychlou reakci.
ID: QXGN6E21
Dobrý den.
Tímto Vám potvrzujeme, že prodlužování Vašeho VIP členství bylo zrušené.
Váš pofil bude možné definitivně vymazat jakmile bude dlužný poplatek z Vaší strany uhrazený, a to i přímo Zákaznickým centrem, pokud si tak budete přát učinit.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: