Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19086Opakovaně vhozené dopisy do jiné schránky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 hodin 48 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2017, před 7 lety

Markéta Rucká

Znění stížnosti

Máme u nás v paneláku shodu jmen, máme i na schránce napsané "pozor shoda jmen". A přesto mé a kdysi i manželové dopisy dávají do jiné schránky, protože si nepřečtou jméno a vhodí to do první schránky, kterou vidí.


Produkt

Dopisy.


Požadované řešení

Aby si laskavě četli i jména a vhazovali dopisy správně!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2017 13:49, před 7 lety

Česká pošta je povinná doručit adresátovi zásilku na uvedené adrese. Dle typu zásilky může připadat do úvahy dodání zásilky jiné osobě pouze při splnění podmínek stanovených v poštovních podmínkách, viz zejména čl. 24 a násl. poštovních podmínek (https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/282441/zps.pdf/a085daea-e843-4885-b60b-af3372319f75).

Nepodaří-li se poštovní zásilku s poštovní adresou podle čl. 4 odst. 2 dodat podle odstavce 2 nebo 3 (zásilky, které se nepotvrzují se primárně mají vhodit do adresátovi schránky; u zásilek, jejichž převzetí se potvrzuje, musí být nejprve učiněn pokus o dodání na uvedené adrese označenému adresátovi) podnik ji může vydat vhodné fyzické osobě, zejména některému z adresátových sousedů, která souhlasí s tím, že poštovní zásilku adresátovi předá. Pokud se tato osoba nezdržuje v bytě, kanceláři, provozovně nebo jiné uzavřené prostoře označené jejím jménem a příjmením nebo příjmením shodným s jejím příjmením, musí způsobem podle čl. 23 odst. 1 prokázat své jméno a příjmení.

Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované pořušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je doorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služech.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.