Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Máme u nás v paneláku shodu jmen, máme i na schránce napsané "pozor shoda jmen". A přesto mé a kdysi i manželové dopisy dávají do jiné schránky, protože si nepřečtou jméno a vhodí to do první schránky, kterou vidí.
Dopisy.
Aby si laskavě četli i jména a vhazovali dopisy správně!
|
Tweet |
Česká pošta je povinná doručit adresátovi zásilku na uvedené adrese. Dle typu zásilky může připadat do úvahy dodání zásilky jiné osobě pouze při splnění podmínek stanovených v poštovních podmínkách, viz zejména čl. 24 a násl. poštovních podmínek (https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/282441/zps.pdf/a085daea-e843-4885-b60b-af3372319f75).
Nepodaří-li se poštovní zásilku s poštovní adresou podle čl. 4 odst. 2 dodat podle odstavce 2 nebo 3 (zásilky, které se nepotvrzují se primárně mají vhodit do adresátovi schránky; u zásilek, jejichž převzetí se potvrzuje, musí být nejprve učiněn pokus o dodání na uvedené adrese označenému adresátovi) podnik ji může vydat vhodné fyzické osobě, zejména některému z adresátových sousedů, která souhlasí s tím, že poštovní zásilku adresátovi předá. Pokud se tato osoba nezdržuje v bytě, kanceláři, provozovně nebo jiné uzavřené prostoře označené jejím jménem a příjmením nebo příjmením shodným s jejím příjmením, musí způsobem podle čl. 23 odst. 1 prokázat své jméno a příjmení.
Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované pořušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je doorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služech.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.