Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.9. jsem navšívila pobočku společnosti na Novodvorské s žádostí o zakoupení dvou typových dvířek ke skříňkám. Na pobočce mi nebyli schopni sdělit podrobnosti k produktům a proto jsem zde zanechala svůj telefon. Následující den mi byly telefonicky sděleny požadované podrobnosti a já jsem souhlasila s objednáním zboží a uvedla své osobní údaje pro zaslání objednávky. Ta mi byla následně zaslána na e-mail včetně zálohové faktury. Po kontrole údajů jsem zálohu uhradila. Po vyzvednutí zboží dne 3.11. jsme zjistili, že jedny dvířka neupotřebíme a chtěli jsme je vrátit. Domnívala jsem se, že se na tento případ vztahuje možnost vrácení zboží do 14 dnů, protože smlouva byla uzavřena e-mailem. Prodejce však tuto možnost zamítl a zboží odmítá přijmout s tím, že bylo "objednáno pro mě". Jedná se však o typová dvířka bez jakékoliv úpravy přímo pro zákazníka. Zboží je nerozbalené.
Skleněná dvířka v hliníkovém rámu od fy Decodom typ T501 ALU P
Vrácení platby za zboží, přijetí vráceného zboží prodejcem
|
Tweet |
Spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud tato smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku. Toto právo náleží spotřebitelce také za situace, kdy spotřebitelka navštíví obchodní prostory společnosti za účelem pouhého získání informací o zboží a následně sjedná a uzavře smlouvu za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku.
Naopak za smlouvu uzavřenou na dálku se nepovažuje taková smlouva, která je sjednána v obchodních prostorách společnosti a která je nakonec uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku (např. pokud si spotřebitelka v provozovně společnosti vybere a rezervuje zboží a následně společnost pouze telefonicky informuje o svém rozhodnutí zboží zakoupit).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.