Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
v úterý 7.11.2017 v 19:58 jsem dostal mail od Mountfieldu (otvírací doba obchodu 9-18) s textem:
,,,Pro všechny členy e-mailového klubu jsme navíc připravili malou pozornost. Stačí, když přijdete do kterékoliv naší prodejny a ZDARMA si odnesete jednuz našich cibulovin (odečteme Vám jen příslušný počet věrnostních bodů) – vybrat si můžete TULIPÁN, NARCIS, HYACINT, MODŘENEC nebo ŠAFRÁN. Cibuloviny rozdáváme do vydání zásob, takže kdo dřív přijde…☺
dne 8.11.2017 jsem na parkoviště před obchodem přijel v 9,02 hodin, v 9,04 hodin (otvírací doba obchodu 9-18)jsem se od prodavače v Mountfieldu Jihava dověděl, že mají pouze narsisy.
Vzhledem k tomu, ze z o obchodu vycházel pouze jeden manželský pár a prodejně jsem byl jediný zákazník mě tato informace rozladila a odradila od nákupu dalších věcí.
benefity zaměstnanců řešit bez účasti zákazníků
|
Tweet |
Nabídka učiněná při podnikatelské činnosti reklamou je závazná s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.