Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#19094Vánoční nadílka alias lumpárna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2017, před 7 lety

Miloš Novák

Znění stížnosti

v úterý 7.11.2017 v 19:58 jsem dostal mail od Mountfieldu (otvírací doba obchodu 9-18) s textem:
,,,Pro všechny členy e-mailového klubu jsme navíc připravili malou pozornost. Stačí, když přijdete do kterékoliv naší prodejny a ZDARMA si odnesete jednuz našich cibulovin (odečteme Vám jen příslušný počet věrnostních bodů) – vybrat si můžete TULIPÁN, NARCIS, HYACINT, MODŘENEC nebo ŠAFRÁN. Cibuloviny rozdáváme do vydání zásob, takže kdo dřív přijde…☺

dne 8.11.2017 jsem na parkoviště před obchodem přijel v 9,02 hodin, v 9,04 hodin (otvírací doba obchodu 9-18)jsem se od prodavače v Mountfieldu Jihava dověděl, že mají pouze narsisy.
Vzhledem k tomu, ze z o obchodu vycházel pouze jeden manželský pár a prodejně jsem byl jediný zákazník mě tato informace rozladila a odradila od nákupu dalších věcí.


Požadované řešení

benefity zaměstnanců řešit bez účasti zákazníků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2017 15:57, před 7 lety

Nabídka učiněná při podnikatelské činnosti reklamou je závazná s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2018 23:01, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.