Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#19095Nutná úhrada za nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2017, před 7 lety

Zuzana Sedláčková

Znění stížnosti

Vážení,

vzhledem k tomu, že jsem si kdysi od Vás objendala přípravek, který slouží jako doplněk stravy na klouby - bohužel už si nevzpomínám jaký,protože jsem do dnešního dne žádný jiný neobdržela, přesto jsem dnes, tj. 8.11.2017 na výhružné sms zprávy a monitorovaný hovor od společnosti Creditexpress Vámi požadovanou částku 1.554,-Kč pod VS 269595 uhradila. V žádném případě si nepřeji být nadále Vámi kontaktována a ruším veškeré zasílání Vašich produktů, letáků, apod.
Jsem neuvěřitelně zklamaná. Ještě jsem se s tímto jednáním nesetkala.

S pozdravem

Sedláčková Zuzana


Produkt

Nemohu nic o produktu sdělit, když mi nebyl zasílán každých 20 dní, jak bylo telefonicky domluveno. Přesto jsem upomínku dne 8.11.uhradila.


Požadované řešení

NEPŘEJI SI NIC ZASÍLAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DOUFÁM, ŽE UŽ MI NEBUDOU CHODIT SMS ZPRÁVY, KTERÉ MĚ OBTĚŽUJÍ.
DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2017 15:12, před 7 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.

Fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2017 15:28, před 7 lety

Dobrý den,

doplněk stravy na klouby ArthroPrim RAPID jsme zasílali na základě telefonické objednávky ve které bylo domluveno pravidelné zasílání daného doplňku stravy s tím, že paní Sedláčková jako zákaznice může zasílání kdykoliv zrušit.

Paní Sedláčková si vyzvedla a uhradila první zásilku - Uvítací balíček v ceně 79 Kč, a protože se nám neozvala a nezrušila zasílání, expedovali jsme dále dle dohody po dvaceti dnech další dávku vybraného doplňku stravy.

Protože po třetí pravidelné zásilce nedošlo k úhradě, zasílání jsme automaticky ukončili a na adresu paní Sedláčkové jsme začali zasílat upomínky. Celkem jsme zaslali pět upomínek, bohužel bez jakékoliv reakce.

Z naší strany rozhodně probíhala snaha o dořešení situace. Stačilo, aby se nám paní Sedláčková zavčasu ozvala na zákaznický servis a pokud zásilky neobdržela a reagovala by alespoň na jednu z pěti zaslaných upomínek, mohli jsme vše dořešit Čestným prohlášením a udělat reklamaci na České poště.

Ani jedna upomínka se nám od pošty nevrátila zpět, např.z důvodu odmítnutí zásilky adresátem, případně na adrese neznámý. Po splatnosti poslední - páté upomínky byla celá pohledávka předána inkasní agentuře Creditexpress.

Společnost Creditexpress zatím platbu neobdržela. V každém případě jste již byla vyřazena z databáze pro marketingové účely a nebudeme Vás již oslovovat s našimi nabídkami.

Jak jsme zde zmínili v předešlých stížnostech. Pokud s námi zákazník komunikuje a má snahu s námi situaci dořešit, stejně jako ji máme my, vždy se najde cesta ke spokojenosti obou stran. Není v našem zájmu mít nespokojené zákazníky, právě naopak. Vzhledem k několikatisícové databázi však nemůžeme jednotlivé zákazníky nahánět, aby s námi laskavě řešili svoji pohledávku. Z naší strany probíhá snaha formou pěti zaslaných upozornění na nedoplatek. Zákazník má tak cca 3 -4 měsíce na to se nám ozvat.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.11.2017 16:01, před 7 lety


Zuzana Sedláčková

Dobrý den,

situaci bych velice ráda řešila, ale vzhledem k tomu, že se mi nedostala do ruky ani jedna upomínka, ani balíček s produkty, tak jsem tím pádem neměla ani možnost reagovat. Nebylo na základě čeho.
Každopádně ArthroPrim RAPID jsem dnes uhradila na bankovní účet 35-0015058379/0800 částku 1.554,-Kč i přesto, že už v životě produkt ArthroPrim RAPID neuvidím.....tak jsem aspoň ponaučená pro příště. Společnost Creditexpress nemohla zatím platbu obdržet, jelikož jsem úhrada provedla dnes,tj. 8.11.2017, jak už jsem uvedla. Přikládám přílohu s platební transakcí.
Zkrátka, platit za něco, co jsem do dnešního dne neobdržela, mi přijde nefér.

Sedláčková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2017 16:13, před 7 lety

Pokud společnost požaduje zaplacení údajně dodaného zboží, musí také prokázat, že toto zboží bylo spotřebitelce skutečně dodáno. Pokud by zboží nebylo spotřebitelce dodáno, jednalo by se na straně společnosti o bezdůvodné obohacení.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2017 16:25, před 7 lety

Dobrý den,

jak píšeme. Bylo potřeba kontaktovat zákaznický servis. Ale toto bylo potřeba učinit před platbou. Není možné uhradit něco co nemám a pak začít řešit to, že jsem uhradil něco co nemám...

Pošleme Vám tedy Čestné prohlášení na dané neobdržené zásilky a pak Vám vrátíme přeplatek na účet.

Požádáme Vás o emailovou adresu na kterou Vám můžeme formulář Čestné prohlášení zaslat. Vy nám prosím zašlete číslo účtu k vrácení přeplatku.

Hezký den

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.11.2017 16:29, před 7 lety


Zuzana Sedláčková

Dobrý den,

má e-amilová adresa: z.sedlackova@indu-light.cz

Děkuji.

Sedkáčková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.11.2017 07:16, před 7 lety

Dobrý den,

na Vaši emailovou adresu jsme odeslali formulář Čestné prohlášení. Je potřeba jej vytisknout, podepsat a zaslat nám zpět buď oskenované (ofocené) zpět na email, popř. poštou na adresu: Helvetia Apotheke, P.O.BOX 86, Praha 102, 102 00.

Dále Vám bude vyčíslena částka k vrácení. Požádáme Vás tedy na email napsat Vaše číslo účtu.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2017 07:25, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.12.2017 08:20, před 7 lety


Zuzana Sedláčková

Dobrý den, celou věc jsem již sama od sebe uzavřela.

Děkuji.

Sedláčková Zuzana

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.