Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#19097Neoprávněné stržení fin.částky od Academic-Singles

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2017, před 7 lety

Jaroslav Studený

Znění stížnosti

Dobrý den, stejně jako spousta dalších jsem narazil na Fb na reklamu na seznamku Academic-Singles a ze zajímavosti jsem ji otevřel, vyplnil dotazník, zaregistroval se (bez toho nejde pokračovat dál) a zaplatil částku 149 Kč jako členství na zkoušku. Tuto částku jsem potvrdil a 2.10.kartou zaplatil. Od té doby jsem byl na těchto stránkách jen asi 2 x 3 krát, jen proto, že mi chodily od nich e maily a v podstatě jsem tuto "službu" pustil z hlavy, hlavně proto, že jsem ji navštívil jen ze zvědavosti a že je vlastně k ničemu.
O to víc jsem se divil, když mi byla 1.11. z účtu stržena částka 2247 Kč, kterou jsem ani nikde nepotvrdil, ani tuto částku kartou neplatil. Okamžitě jsem kartu zablokoval a napsal e mail na zákaznické centrum Academic-Singles, že mi strhli peníze neoprávněně a že s okamžitou platností chci zrušit toto pochybné členství a vše s tím spojené. Asi po 3-4 dnech mi přišla jako odpověď, řekl bych, už připravená formulka, že to e mailem vypovědět nejde a že na nějaké vrácení peněz nemám právo s tím, že jsem při platbě potvrdil automatické prodloužení na 3 měsíce atd. K tomu mi poslali kopii nebo spíš připravenou stránku na platbu kartou, kde bylo jen malinkým písmem napsáno, že pokud budu se službami spokojený, nemusím nic dělat a že to sami prodlouží.
Zkusil sem tedy členství atd. vypovědět a zrušit na jejich stránkách, v mém profilu, ale to prostě nejde. Je tam sice RUŠIT ÚČET, ale zrušit to nejde, jen se po kliknutí na tento odkaz motáte stále dokola, ale jakési PREMIUM členství jednoduše nezrušíte.
Kopii, kterou mi poslali mohu doložit, dle mého názoru jde o promyšlený a organizovaný podvod.


Požadované řešení

Navrácení neoprávněně stržené částky v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2017 14:48, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.11.2017 16:21, před 7 lety

Přejeme Vám dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce Academic singles registrovali,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.11.2017 16:42, před 7 lety


Jaroslav Studený

stuja@seznam.cz

V příloze zasílám čím argumentují a základě čeho si tuto částku prý strhli, prostě klasický, promyšlený podvod

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.11.2017 13:49, před 7 lety

ID: UVMVHH81


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 30/09/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, děkujeme Vám.

……………………………………………………………………………….

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Vaše VIP členství je platné do 30/01/2018 – po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil" – mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.11.2017 17:26, před 7 lety


Jaroslav Studený

Nejsem jediný koho tato společnost takhle napálila a znovu opakuji, že toto členství nejde zrušit, byť jsem to opakovaně zkoušel ! A tato "společnost" to velmi dobře ví !

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2017 12:32, před 7 lety

ID: UVMVHH81


Dobrý den.

Váš profil byl zrušený ke dni 10.11.2017 - viz prosím také související potvrzení zaslané ze strany Zákaznického centra Academic singles.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.11.2017 16:43, před 7 lety


Jaroslav Studený

O.K. Teď ještě vrátit to co jste si podvodně strhli a můžeme tuto záležitost ukončit

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2017 16:34, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.11.2017 14:04, před 7 lety

ID: UVMVHH81


Dobrý den.

Rádi bychom požádali o specifikaci (viz prosím informace, související s realizací prolongace Vašeho VIP členství, v rámci komentáře z data 10.11.2017),

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 18:56, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.12.2017 19:50, před 7 lety


Jaroslav Studený

Hodnocení: