Společnost


EU ITALIACAR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19099Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2017, před 7 lety

Petr Střelec

Znění stížnosti

Dne 27.10.2017 jsem u této firmy koupil auto KIA Sorento. Po cca 60 až 70 km přestalo topit. Zjistil jsem chybějící chladicí kapalinu . Informoval jsem prodávajícího telefonem. bylo mi řečeno at auto odstavim v servisu. Dojel jsem na několikrát za stálého dolévání do Mohelnice do servisu. Prodejci jsem dal telefonem na servis. Odezva žádná. Dodnes se prodejce nesnažil v servisu infprmovat co má auto za závadu. V pondělí a následující dny jsem se snažil domluvit telefonem. Konkretního jsem se ni nedozvěděl. Napsal jsem reklamaci e-mailem na obě adresy. žádná odezva. Telefonem nejdříve nesmyslné návrhy, potom že mi pošlou 5000kč pzději 10000kč. nezajímá je co je z autem. Protože auto potřebuji dohodl jsem se se servisem že zjistí zavadu a odhadnou cenu poravy.


Požadované řešení

Prodejce zaplatí opravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2017 13:37, před 7 lety

Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil (v daném případě je podstatné, že vada nebyla uvedena v předávacím protokolu). Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2018 23:04, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.