Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží zakoupené na předváděcí akci vráceno prodávajícímu za 7 dní,dostal jsem potvrzení o příjmu zboží s tím,že do 30 dnů vrátí peníze.Nestalo se tak.Zapírá se,nebere telefon,nekomunikuje.Jedná se sice o 5000,- kč,ale jsou to peníze.Předražený Indukční vařič,kterej stojí 1500,-kč.Matce je 71 let,nechala se napálit.
Předražen indukční vařič ,nevrácení peněz.
Jde mi o vrácení celé částky od pana prodávajícího.Nic víc.
|
Tweet |
V případě, že zboží bylo zakoupeno na předváděcí akci, tedy mimo prostory obvyklé k podnikání, má spotřebitel právo bez důvodu a bez sankce od takové smlouvy do 14 dnů odstoupit dle § 57 občanského zákoníku. Prodejce je následně povinný uhrazené finanční částky vrátit do 30 dnů.
Subjekt Rezek Zdeněk nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. Požaduje-li spotřebitel peněžité plnění, lze podat k soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, kdy soud rozhodne bez nařízení jednání pouze na základě předložených důkazů.