Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 7.11.2017 mi volal pan řidič z tel.724 499 265 s tím, že mi veze domů zásilku. Jelikož jsem byla do 15:00 hodin v práci, poprosila jsem ho, zda by mi zásilku (12kg) mohl přivézt odpoledne. Neochotně odpověděl, že odpoledne už nejezdí. Domluvili jsme se, že si ji ještě ten den vyzvednu v depu, že mi ji tam nechá. Protože jsem nevěřila, tomu, že kolem 15. hod bude zásilka již v depu v ČB, jel mi ji vyzvednout manžel druhý den (8.11.2017). Tam mu odpověděli, že zásilka je stále u řidiče v autě a že neví, kdy s autem přijede. Stěžuji si na velice drzé a arogantní chování řidiče a jsem s Vašimi službami opravdu velice nespokojená. Od čeho si platí člověk přepravce, když si pak zásilku musí vyzvednout v depu, kde ji pak nakonec ani nemaj?!
Prosím o urgentní řešení, neboť zásilku potřebuji ihned a nesmí se zapařit, protože je v ní přepravováno seno. Jinak budu požadovat veškerou náhradu nákladů. Nemohu zadat ani číslo zásilky, protože mi nebyla emailem, ani sms doručena. Žádám ji nyní po odesílateli.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.