Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19100Zásilka nedoručena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2017, před 7 lety

Lucie Dlouhá

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 7.11.2017 mi volal pan řidič z tel.724 499 265 s tím, že mi veze domů zásilku. Jelikož jsem byla do 15:00 hodin v práci, poprosila jsem ho, zda by mi zásilku (12kg) mohl přivézt odpoledne. Neochotně odpověděl, že odpoledne už nejezdí. Domluvili jsme se, že si ji ještě ten den vyzvednu v depu, že mi ji tam nechá. Protože jsem nevěřila, tomu, že kolem 15. hod bude zásilka již v depu v ČB, jel mi ji vyzvednout manžel druhý den (8.11.2017). Tam mu odpověděli, že zásilka je stále u řidiče v autě a že neví, kdy s autem přijede. Stěžuji si na velice drzé a arogantní chování řidiče a jsem s Vašimi službami opravdu velice nespokojená. Od čeho si platí člověk přepravce, když si pak zásilku musí vyzvednout v depu, kde ji pak nakonec ani nemaj?!


Požadované řešení

Prosím o urgentní řešení, neboť zásilku potřebuji ihned a nesmí se zapařit, protože je v ní přepravováno seno. Jinak budu požadovat veškerou náhradu nákladů. Nemohu zadat ani číslo zásilky, protože mi nebyla emailem, ani sms doručena. Žádám ji nyní po odesílateli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2017 13:27, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2018 23:37, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.