Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#19104Kdo mi vrátí investovanou finanční částku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2017, před 7 lety

Karel Mičkal

Znění stížnosti

Koncem záři jsem po přeskoumaní situace Vašími (odborníky na pobočce)uzavřel smlouvu na Internet a TV.Do setoboku a dalších komponentu potřebnýk k instalaci jsem zaplatil technikovi 2340 kč. Další setobok mi přišel poštou.Hned po odchodu technika síť spadla a je nefunkční.10.10.2017 jsem podal výpověď na pobočce na základě zjištění nefunkčnosti signálu tecnnikem t-mobile.Veškeré podklady zaplacené faktury a pod. jsem předal na pobočce i to že chci zpět svojí investovanou částku a tady je problém smlouva udajně nebude zrušena pokud nevydám věci které jsem si zaplatíl.Do této situace mně dostali Vaší zamněstnanci(odborníci)Mám to snad řešit právní cestou?A to nespomínám zbytečně provrtanou venkovní stěnu RD.Oprava také něco bude stát a nebude to malá částka.


Požadované řešení

Požadují zaslat doklad o vracení finanční částky za nefunkčníInternet a TV.A následně po obdržení tohoto dokladu si může technik požadovane věci mnou už zaplacené odvést a provést demontáž přípojky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2017 11:04, před 7 lety

Prodávající má povinnost řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků a charakteru poskytovaných služeb. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Výkon státní správy v oblasti elektronických komunikacích zajišťuje Český telekomunikační úřad. Tomuto úřadu může dát spotřebitel podnět. Spotřebitel by mohl také namítat neplatnost smlouvy, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti (byl zaměstnancem společnosti ujištěn, že na daném místě bude moci službu využít).

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.