Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již od března do listopadu 2016 i přes opak. sepsáni žádosti o zménu místa dodáni zasilek nedochází ze strany Ceské pošty k plnéni její povinnosti.V dané dobé bydlíme na adrese Kojkovice 122,Krásná Hora u Havl. Brodu.V tomto roce i přes opakované telefonické urgence z pošty Krasná Hora nám nebyly dodávany dúležité zásilky na udanou poštu.Zasilky týkajici se povinných plateb,odborných zpráv,výpisú z banky apod. jsme po dobé nékolika mésícú našli ve schránce na adrese Klatovy IV.Suvorovova 621.Vzhledem, že potíže s českou poštou máme
i přes zaplacení této služby již opakované v r. 2016, 2017 podáváme tuto stížnost a očekáváme nápravu této chyby.
MUDr.Danuše Maršíková,
Viz. výše
Řešení dané situace, připadné vráceni časti penéz zaplacených opakované za tuto službu
|
Tweet |
Dosílka je služba. Služba, která byla stanovena ve smlouvě. Česká pošta tak má povinnost plnit službu z této smlouvy.
V tomto případě doporučujeme reklamovat předmětnou službu. Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.
Reklamaci doporučujeme uplatnit prokazatelně písemně, například na stránkách České pošty jsou k dispozici formuláře, prostřednictvím kterých je možno reklamaci uplatnit. Dle čl. 41 odst. 8 poštovních podmínek České pošty má podnik na vyřízení reklamace, kterou zákazník uplatnil podle příslušného článku, třicet dní.
Jestliže by v rámci reklamačního řízení nedošlo k nápravě, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je dozorových orgánem České pošty dle § 3 odst. 2 písm. a) zákona č. 29/2000 Sb., o poštovních službách. Námitku k ČTÚ máte právo podat dle § 6a odst. 1 téhož zákona nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman