Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Pekny den.zakoupila jsem jsi v internet.obchode dva mobilni telefony.. u prvniho doogee f5 mne po prvni reklamaci po 5 mesicich oznamili ze jsem zdevastovala USB po dalsich 2 mesicich jsem ho poslala opet na reklamaci coz mne nebyla uznana. Dne 8.7.2017 jsem zakoupila telefon c 2. BLACKVIEW r6 .telefon prestal nabijet na 100 procent,a kdyz nahodou nabijel tak jen v urcitem uhlu. rozhodla jsem se telefon poslat na reklamaci,a zacal kolotoc jejich lži!! 4.10.jsem posilala telefon do servisu kde jsem jim pridala dopis kde jsem zadala opravit usb,a zalepit ikraj telefonu ktery se mne zacal odlepovat po 2dnech od koupe...cca 23.10 mne napsali email stim ze ma telefon poskozeny usb že mne oprava bude stat 550kc plus zalepeni danneho okraju za 200kc..zavolala jsem na servis. Pan F. P. mne zdellil ze je poskozene usb a odlepeny okraj coz se nevztahuje na zaruku. rekla jsem mu ze souhlasim s dannou castku a ze ji uhradim,ale ze mne pride nefer abych platila lepeni okraju ktery se odlepil behem 2dnu,že bych musela nožem nebo necim umyslne dlabat do mobilu....Pan F. mne zdelil že m,ne to udela ze slevou a vse mne bude stat 600kc a ze mne "zitra" 24.10.2017 posila telefon, a nejpozdejic 26.10.2017 ho mam doma..po tydnu kdyz jsem telefon porad nemnela doma jsem panovi F. volala kde se stala chyba....pan mne zdelil že telefon nejde spravit protoze je az moc poskozeny. pak jsem se mu snažila dovolat. volala jsem mu min.6krat a pan mne umyslne nezvedal telefon. rozhodla jsem se mu napsat sms na kteru reagoval v sms mne zdelil ze nejsou zadna charita a nic od nich nedostanu... psala jsem opet email ani tak jsem se nedockala odpovedi. az jsem napsala na heureku me nega.hodnoceni na tenhe "obchod" nekdo mne napsal email,ze telefon byl v katastrofanim stavu,že byla provedena vymena usb a v dusledku poskizeni usb byla take poskozena zakladni deska. pan v emailu mne napsal že jsou ochotni mne poslat telefon scela "zdarma" ze zaplatim jen 396kc dijagnostiku kdyz smazu neg.hodnoceni s portalu heureka cz.napsala jsem ze jim dekuji za lakavou nab.ale dekujiu ze chci zpatky penize,a pan mne napsal ze mne posilali fotky v jak dezolatnim stavu se nachazel muj tel.a ze na baterii byla cokolada.....coz je lez ponevaz k baterii se neni mozny dostat bez poskozeni zadneho krytu a fotky zadne neposlali.od te doby volam pisu email a nikdo semnou nekomunikuje telefon mne nevratili proste nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "nejlepsi natom vsem je že ja jim posilala funkcni telefon jenom spatne nabijel" tenhle obchod bych vzivote nikomu nedoporicila
bleckviw r6, dogee f5
veaceni penez,telefon v hodnote co jsem zakoupila!
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Reklamace také nesmí být spojena s žádným poplatkem, takové ujednání by bylo neúčinné, protože by znamenalo nerovnováhu mezi právy a povinnostmi stran a odrazovalo by spotřebitelku od uplatnění práv z vadného plnění. Více informací je uvedeno na www.dtest.cz/clanek-3938/poplatek-za-neopravnenou-reklamaci-brante-se. Spotřebitelka může také podat podnět České obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, popřípadě řešit spor soudní cestou. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.