Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V roce 2009, jse si pořídila od fa. Ufon/AIR Telecom a.s. mobilní internet. Ovšem firma si automaticky nedala vysvětlit,že jejich automatické navyšování cen za jejich poskytované služby a velice pomalý internet nebudu a nechci tolerovat.Tudiž od roku 2012 je telefonicky žádám i písemně o výpověd z mé strany.V loni v srpnu,2013.jsem jim poslala opět na jejich dvě adresy opět písemnou výpověd a tentokrát raději doporučeně+telefonicky.Z jejich centrály mi volali,že jsou s mojí výpovědí srozumění,ale musím ještě další měsíc zaplatit a ukončení tedy končí k 1.10.2012.Zaplatila jsem tedy i listopad,at mám pokoj, myslela jsem si naivně.Máme doma od srpna 2013 jiný internet Nová Morava, který jsme ihned předplatily na celý rok, ale Ufon stále do listopadu posílal šeky,které jsem nuceně platila.Vprosinci 2013 dali konečně pokoj,tudíž jsem si myslela, že konečně si udělali pořádek a my budem mít klid..ale kdepak,včera dne 15.1.2014 mi došel dopis od Vymahací agentury M.B.A.Finannce, Sídlo: Opletalova1603/57,110 00 Praha 1. Operační centrum:Masarykovo nám.1346/15 79001 Jeseník
Neoprávněně ze mne neustále rok nuceně vymáhají platby za internet,který jsem několikrát písemnou i ústní formou s nimi v souladu s podmínkami užití,ukončila,.Jedná se o mobilní internet fofr net,který mi zaslali v roce 2009 poštou domů.
Spojila jsem se ihned po obdržení dopisu z vymáhací agentůrou M.B.A. a mám jim poslat ústřižek od zaplacení za 10.+11.měcíc 2012 + podací lístek..což dnes odpoledne udělám,tudíž bych měla mit snad oprávněně poté pokoj..
|
Tweet |
V případě, že smlouva byla již řádně ukončena dle obchodních podmínek a smlouvy, nevznikl společnosti nárok na další platby. Pokud bylo placeno a již nebyl právní důvod k placení, jedná se o bezdůvodné obohacení ze strany společnosti.
Doporučujeme zároveň podat ke společnosti žádost o odstranění osobních údajů z databáze.
Dobrý den paní Manoušková,
Vaší výpověď jsme přijali dne 10.10.2013 a službu jsme ukončili s výpovědní lhůtou dle Všeobecných obchodních podmínek k 30.11.2013. Vyúčtování vystavujeme za měsíc zpětně. Poslední fakturu jsme vystavili 1.12.2013 (období od 1.11. - 30.11). V tuto chvíli evidujeme poslední dvě neuhrazená vyúčtování.
S pozdravem
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.
Zdravím,
mojí výpověd v souladu s obchd.podmínkami jste ignorovali přes rok!
Ikdyž jsme měli již předem předplacený internet na celý rok u jiné společnosti.
Vy jste poviní moji výpověd brát v potaz, což jste neudělali a ani nijak nereagovali.
Výpověd jsem urgovala několikrát, jak telefonicky,tak písemně! Žádná reakce z vaší strany však nebyla! Pouze další faktůry k zaplacení za vaše služby,které jsme nevyužívaly.
Já mám vše právně ošetřené a přichystané...jsem připravená k soudnímu procesu a věřte, že se nebojím!
Důkazy věrohodné máme a NEBUDU PLATIT ZA NĚCO, CO NEVYUŽÍVÁM! JEDNÁTE NEOPRÁVNĚNĚ A NEJEN VŮČI MÉ OSOBĚ.
Ve finále, jste byli tak drzí,že jste si měsíční splátky zvyšovali, jak se vám líbilo...atd
S pozdravem
Manoušková
Pokud byly splněny podmínky platné výpovědi, měl být rozhodným dnem pro uplatnění výpovědi poslední den v měsíci, kdy výpověď byla společnosti doručena. Od té doby měla běžět výpovědní doba, která by skončila v souladu s obchodními podmínkami. Výpověď je jednostranné právní jednání, které nepotřebuje schválení druhé strany. Z obsahu dopisu musí být patrný úmysl spotřebitele vypovědět konkrétní smlouvu. V tomto případě doporučujeme spotřebitelce doložit doručení výpovědi, pokud je otázkou sporu, kdy má dojít k ukončení smlouvy.
Možnost reakce převádíme na společnost, aby mohla přidat svůj komentář.
Dobrý den paní Manošková,
výpověď datovanou 4.10.2013 jsme přijali dne 9.10.2013. Službu jsme ukončili k 30.11.2013 a tuto skutečnost jsme potvrdili písemnou formou. Výpovědní lhůta je 1 měsíc a začíná plynout od 1. dne následujícího měsíce po přijetí výpovědi.
Pokud jste výpověď zasílala před výše uvedeným datem, požádám Vás o zaslání kopie podacího lístku.
S pozdravem
Lenka Flašarová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.
Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitelky.