Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Dne 18.6.2016 jsem si založil učet na internetové seznamce Be2 a bohužel moje zvědavost byla velká tak jsem i koupil VIP členství na 1 měsíc v ceně 149Kč. Nikde nebylo napsané při stvrzení placení že půjde o automatické prodlužování na 3 měsíce, Myslel jsem že to bude na 1 měsíc a tím to skončí a bude klid, bohužel realita je jina: Jaké bylo mě zjištění když mi 21.4. 2017 opět strhli 2247Kč, Proto jsem zablokolval svojí platební kartu a myslel jsem že bude klid. Ale prodlužovali mě stále VIP člesntví a zablokovali mě přístup na seznamku, takže ani nevím kdy mě vyprší čas VIP učtu když si to pořád proti mé vůli prodlužijí a proto 8. září mi přišlo od vymahačské firmy Intrum Justitia s.r.o že mám zaplatit pohledávku 87 EURo. Nic platit nebudu. Proto se chci zeptat o radu jak mám postupovat, když mám zablokován učet a chtěl bych pomocí těch jejích formulářů zrušit VIP člesntví, když to není 14 dní od koupení VIP. Mám teda nějakou možnost to zrušit? nebo mám smůlu a tím pádem to je nekonečný koloběh?
Zrušení VIP členství a smazání mého profilu
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Smazání profilu však není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat zaplacené služby. Při registraci je obvykle vyžadováno, aby zákazník uvedl číslo své platební karty. Společnost si potom může peníze z účtu zákazníka strhávat a jejich vymáhání zpět bývá velmi obtížné. Někteří uživatelé řeší situaci tak, že si zruší svůj platební účet, aby z něj nemohly odcházet další platby. To však nestačí. Pokud závazek trvá, má provozovatel seznamky právo nezaplacený poplatek za členství vymáhat a dlužná částka může v konečném důsledku narůst i o náklady soudního řízení a exekuce. Smlouvu je proto potřeba řádně ukončit.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den.
Ve výše uvedeném případě se jedná o stížnost duplicitní se stížností s titulem 'Zrušení VIP členství' ze dne 09.11.2017.
Mám tu dvě stížnosti,obě jsou práve a proto chci odpsoutpit od smlouvy,ale já nebudu platit vymahačské firmě jenom že dlužím,to rovnou můžu vyhodit penize z okna,Proto žádám o odstoupení od smlouvy a když budu mít jistotu,že ho zrušite,tak klidně zaplatím pohledávku na Intrum Justitia,ale nic předem platit nebudu,nechci zadávat své údaje o platební kartě,aby ste si mohli strhávát vesele dál peníze.Zní to od vás že pokud neodstoupim do 14.dnů od smlouvy,tak.jsem vlastně u uzavřeném kruhu,protože nemůžu odstoupit od smlouvy kdykoliv