Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dnes v 5:00 mi přišla SMS z čísla 903 09099 na mě tel číslo 730699037
Znění: cena zprávy 99kc s DPH za službu VID. Pro zrušení pošli SMS ve tvaru STOP VID na číslo 90309. Více info pošli SMS HELP na číslo 90309
Tuto věc jsem řešila aktivně po přečtení recenzi na toto číslo... Když různým podvedenym lidem chodili tyto SMS i např 28x za sebou a na jejich vyúčtování pak byla částka 2800, kterou museli uhradit jinak by po nich chtěl operator penále nebo pokutu za nedodržení splatnosti...
Chtěla jsem se tomuto raději vyvarovat volala jsem proto operátorovi ten mi řekl že toto zablokovat nemůže že to jsou příchozí prémiové SMS (lze zakázat jen odchozí)....po dlouhém přimlouvání mi paní operátorka aspoň řekla ktera společnost to je pac dle SMS ani nevíte kdo a za co vám strhává a prý ať se obrátím na COI tam mi bylo řečeno že to má na starost český telekomunikační úřad tam mi paní řekla že toto už tam řeší x případů denně ale že to není v jejich kompetencí a ať napíšu reklamaci... Což je na 30 dnů řešení mezitím mi bude i nadále strháváno za něco a nevím ani za co...
Nikdo neví za co je to uctovana
Vrácení peněz poškozeným a blokace pro další nekalé praktiky firmy
|
Tweet |
Doporučujeme v tomto případě obracet se s reklamací na poskytovatele služby obsahu a v případě sporu na soud. Sám ČTÚ není podle zákona č. 127/2005 Sb. oprávněn tyto stížnosti spotřebitelů řešit, protože se jedná o službu nabízející obsah a nikoliv o šíření, tedy o službu elektronických komunikací. Kromě toho by mohl spotřebitel dát podnět k zahájení správního řízení na Českou obchodní inspekci, popř. podnět na Policii ČR pro podezření z páchání trestné činnosti.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.