Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.10.2013 jsem si zaplatila zálohu za masáže a olejíčky od p. Marka Sýkory, který má údajně být majitelem společnosti Skinguard (nikde jsem nenašla!)
Z místa - viz. přiložená vizitka-, kde peníze vybíral - reklama na vyzkoušení zdarma byla na internetu, v novinách i v rádiu - a tvrdil, zž tam byla i udaná cena 1500 s tím, že když někdo nebude spokojen, peníze vrátí.
Z tohoto místa p. Sýkoru hned vyhodili, asi tušili....
Po počátečním kontaktování mi poslal e-mail o okamžitém navrácení peněz na můj účet. Pak přestal brát telefony i odpovídat na maily.
2.1.2014 jsem byla podat na Policii trestní oznámení, z Policie p. Sýkorovi volali a před nimi se se mnou domluvil na osobní schůzce, kde mi peníze předá, ta byla 6.1.2014. Kupodivu přišel, ale nic mi nedal s výmluvou, že do týdne mi peníze na účet pošle.
Do dnešního dne stále peníze nemám a ani nebere prac. telefon ani soukromé tel. č., které mi řekli na Policii.
Na facebooku je mnoho jeho klientů nespokojených.
Adresa p. Sýkory, kterou mi sám na osobní schůzce dal: Marek Sýkora, Strouhalova 2656, Kladno 27201
vrácení peněz
|
Tweet |
V tomto případě bude i záležet na tom, zda byl p. Sýkora samostatným prodejcem pouze prodávajícím zboží určité společnosti nebo zprostředkovatelem prodejce. Pokud byl zprostředkovatel a jednal na jméno a účet společnosti, odpovídá za jím předané zboží společnost. V takovém případě doporučujeme kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum.
Pokud byl p. Sýkora samostatným živnostníkem, odpovídá za závazky pouze on. Pokud před uzavřením kupní smlouvy uvedl nepravdivé informace, je spotřebitel oprávněn podat podnět České obchodní inspekci.
Stížnost uzavíráme z důvodu nedostupnosti subjektu.