Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#19124Absolutní neschopnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2017, před 7 lety

Kateřina Kudíková

Znění stížnosti

Dobré dopoledne, ráda bych si stěžovala na Váš absolutně neschopný personál!!!
V pondělí mi měl být doručen balík, byla jsem s dcerou u lékaře, takže jsem se s řidičem domluvila, aby jej přivezl druhý den, souhlasil tedy že druhý den balík přiveze. Druhý den mu volám a velmi vtipně mi bylo oznámeno že na to zapomněl a balík nechal v depu!!! Omluva absolutně žádná!!! Dcera měla ten den narozeniny a v balíku je její vytoužený kočárek, který díky vašemu řidiči nedostala!!! Po zavolání na vaší zákaznickou linku mi bylo slíbeno, že jej doručí následující den a omluva, že je vše vyřízené!!! A hádejte co, další den opět balík nedorazil!!! 145 Kč poštovné, balík nikde, dcera zklamaná, já vytočená!!! Na zákaznické lince opět jen výmluvy, po prosbě o předání vedoucího mi bylo vzděleno, že mě nikomu madam přepojovat nebude! Jsem zvědavá kdy ráčíte balík opravdu dopravit!!! Přez Ppl už v životě nic neobjednám!!! Jste absolutně neschopný


Požadované řešení

Je sprosté, že k vám musí člověk neustále volat, aby jste vůbec začali něco dělá! Provolala jsem 150 Kč a zaplatila 145 Kč poštovné jen proto, abych měla proč se rozčílit!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2017 11:58, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 17:43, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.