Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Zaregistroval sem se u internetové seznamky be2.cz a byla to velká chyba. Tak asi jak jiní uživatelé sem si taky koupil VIP za částku 149kc s tím že sem si nepřečetl všechny podmínky a později mi byla stržena částka ve výši 2247kc. Na internetu sem četl špatné recenze když se někteří uživatelé snažily zrušit VIP členství s tím že fax nefunguje a posílat něco poštou do Lucemburska to taky není moc jistota . Proto se ptám jestli je možné zrušit VIP pomocí mailu s přílohou kde jsem vyplnil výpovědní formulář. Psal sem už mail víckrát na zakaznickyservis@be2.cz a odpoved by měla být za 48 hodin po 3 dnech mi nic neprislo. Tak se ptám jak můžu zrušit VIP členství
Zrušení a vymazání VIP členství
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: WY2PAD30
Dobrý den.
Viz prosím (opakovaná) komunikace s Oddělením pohledávek be2 z října letošního roku - Váš případ byl již, s ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyla realizovaná řádná, včasná Výpověď hrazeného VIP členství, předán k řešení externí společnosti Intrum Justitia.
Nejdřív chci zrušit VIP členství a když budu mít jistotu,že bude zrušený,tak klidně zaplatím Intrum Justitia,ale nebudu to platit za něco co nepoužívám a jak se dá zrušit smlouva,když to chcete zaplatit? Já nebudu zadávat moje informace ohledně platební karty,aby ste mi z zní opět strhli částku 2000kč.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: WY2PAD30
Dobrý den.
Tímto Vám potvrzujeme, že prodlužování Vašeho VIP členství bylo zrušené.
Dlužný poplatek můžete společnosti Intrum Justitia uhradit i prostřednictvím bankovího převodu: viz prosím přímo komunikace ze strany uvedené společnosti.
Dobrý den,
můžete mi to poslat na email že nejsem již VIP členem + smazat veškerý můj obsah? Muj email tesari2-d@seznam.cz
ID: WY2PAD30
Dobrý den.
Viz prosím emailová zpráva s potvrzením výpovědi VIP členství zaslaná ze strany Oddělení pohledávek be2 k dnešnímu dni, t.j. 14.11.2017, na Vaši registrační emailovou adresu - profil samotný bude možné vymazat ke dni úhrady dlužného poplatku.
Dobrý den
Dneska večer pošlu peníze vymahačské firmě a potom chci od vás potvrzení že jste zastavili prodlužováni VIP členství a také jeho úplné zrušení a vymazani mého profilu na Be2 ,jakmile bude vše vymazané,chci prosím poslat na uvedený email potvrzení,jakmile ho pošlete tak budu mít celou záležitost za uzavřenou
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: WY2PAD30
Dobrý den.
V zájmu urychlení realizace uvedeného požadavku prosím zašlete na adresu Oddělení pohledávek be2 screenshot, respektive scan potvrzení o realizaci úhrady s čitelným datem transakce, uhrazenou sumou a účtem příjemce platby.
Dobrý den
Na vaší adresu zakaznickyservis@be2.cz jsem zaslal ze svého registračího emailu který jsem použil u Be2(maturati1.d@seznam.cz) odstoupení od smlouvy + vámi chtěný zaslaný sreenshot ohledně zaplacení dlužné částky firmě Intrum Justitia s.r.o., tímto považuji vaše požadavky z mé strany splněné,tudíž čekám že mě na registrační email odešlete zrušení VIP členství + vymazání profilu a veškerých informací ohledně mé osoby. Děkuji
Stížnost opětovně přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: WY2PAD30
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací byla již uvedená žádost vyřešená prostřednictvím komunikace s Oddělením pohledávek be2.
Hodnocení:
Komentář: Jsem rád že semi podařilo zrušit VIP členství a už nikdy více tuhle seznamku.a děkuji za pomoc Dtestu