Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
objednal jsem si online zboží od firmy Adidas. Konkrétně v sekci Outlet.
Za zboží jsem zaplatil a dostal jsem potvrzující email o objednávce.
Peníze jsou firmou Adidas z mého účtu strženy.
Firma objednávku zrušila a peníze vrátila.
Osobně s tím nesouhlasím.
Psalo se o tom i v novinách -
https://goo.gl/N7zq9u
https://goo.gl/XvuBg3
Adidas objednávku zrušil s komentářem:
Ahoj,
Velice se omlouváme, ale kvůli určitým problémům s vaší objednávkou jsme ji museli zrušit. Schválili jsme vrácení platby za zboží, které jste si objednal/a. Mějte prosím na paměti, že u některých bank a některých vydavatelů kreditních karet může trvat až 14 pracovních dnů, než připíšou platbu na váš účet. Další informace vám poskytne vaše banka nebo společnost, která vydala vaši kreditní kartu.
Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.
Váš adidas tým
Podal jsem stížnost že nesouhlasím a požaduji se dodání zboží.
Opět jsem dostal odpověď:
Dobry den,
Dakujeme za Vas email a zaujem o adidas.
Vazeny zakaznik, chceli by sme Vas poinformovat, ze Vasa objednavka zostala zrusena a nebude realizovana.
Vzhladom na technicku chybu, ktora sa vyskytla dna 1. novembra, boli vsetky objednavky z tohto dna zrusene.
Ceny podane na stranke nezodpovedali realnym cenam, a preto nemohla byt objednavka zrealizovana.
Velmi sa Vam ospravedlnujeme za sposobene komplikacie, a ako rekompenzaciu mozeme Vam ponuknut 20% zlavovy kod na novy nakup nasom e-shope.
Ak Vas taka rekompenzacia zaujima prosime o kontakt.
Financne prostriedky za objednavku, Vam budu vratene v priebehu 14 dni.
Prajeme Vam prijemny den.
S pozdravom
adidas team
Adidas online shop
Rád bych dostal objednané zboží. Nechce se mně vařit že firma nekontroluje aktualizace cen. Mám pocit že to byla klamavá reklama. proto odmítám jejich tvrzení a dožaduji se dodání zboží.
|
Tweet |
Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.
Pouze v případech, kdyby došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodávající namítat neplatnost závazku. Tato chyba však musí být zjevná a cena by musel být neúměrná hodnotě zboží.
V případě, že prodejce mění po přijetí objednávky cenu, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.