Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
2.1. jsem cestoval z Prahy do Holesova. V Praze na hlavnim nadrazi jsem si koupil jizdenku, ale omylem jsem nastoupil do vlaku LEO express, kde jak jsem pozdeji zjistil jizdenka CD neplati. Musel jsem si koupit jizdenku LEO expressu. Tu jsem koupil do Prerova a tam jsem si koupil dalsi jizdenku CD Prerov - Holesov a zaroven jsem hned u pokladny vysvetlil svuj problem a ptal jsem se jak se podobna situace resi. Pani mi dala tiskopis a kontakt na Oductovna prepravnich trzeb (OPT) Olomouc a vysvetlila mi jak postupovat s tim, ze nebude zadny problem. Vyplnil jsem tedy zadost, podal vysvetleni a 6.1. v pondeli doporucene poslal na OPT. Dnes 16.1 mi prislo vyrozumeni, ze podle Smluvnich prepr. podminek, cast 6, kapitola 1, pism. C, clanek 270 jsem mel sve pravo uplatnit podanim zadosti hned ten den u pokladni prepazky (nebo si vyzadat potvrzeni). Vsechny jizdenky,zadost i vysvetleni jsem si pro jistotu oskenoval. Jde sice jen o 400,-, ale vadi mi, ze pani u pokladni prepazky nepostupovala spravne, uvedla me v omyl a tim jsem nejspis pozbyl pravo na vraceni jizdneho.
Chci vratit penize za nevyuzite jizdne
|
Tweet |
V případě, že došlo k pochybení pracovnice na přepážce, má zákazník právo na škodu, která mu podáním chybné informace vznikla. Ovšem pochybení pracovnice bude třeba prokázat.
Společnost České dráhy, a.s. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.