Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dosud mi nebyly vráceny peníze za vrácené zboží z obj. č. 100780853 vs. 1170213072. Formulář a zboží odesláno dne 3.10.2017. Děkuji a s pozdravem Finková
( Provozovatel je povinen kup. Vrátit částku do 14 dní – Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy). Ani po doporučeném psaní vč. balíčku s nevyhovujícím zboží, po 2. urgenci nikdo nereaguje.
objednávka č. 100780853 vs. 1170273072
Vrácení peněz na účet. Děkuji.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Dobrý den,
velice se Vám omlouváme za pozdní reakci na Váš dotaz. Náš zákaznický servis je momentálně přetížený, takže bohužel nejsme schopni odpovědět ve slíbené lhůtě. Na nápravě situace usilovně pracujeme.
Vaše reklamace objednávky č. 100780853 byla postoupena dne 16. 10. 2017 a požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému. Byl Vám vytvořen kupon v hodnotě 115 %. Pokud o kupon nemáte zájem, stačí ho odmítnout na Vašem profilu v záložce kupony a peníze za zboží Vám budou vráceny.
Objednávka č. 1170273072 se netýká našeho eshopu. Naše objednávky mají jiná čísla.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den, děkuji za hodně pozdní reakci. Kupon , který mi byl nabídnut, jsem zamítla a požadovala vrácení peněz. ve formuláři pro odstoupení smlouvy jsem uvedla i číslo účtu. co se týká zboží, které jsem zaslala 3.10.2017 zpět i s formulářem stálo, že zasílám zpět 2x dámské fitness legíny Yellow a Gray - každé za 395. Proto očekávám za vrácené zboží 790,- Kč. Zboží jsem vrátila ve správné lhůtě. Děkuji a doufám, že již konečně případ budeme moci ukončit. S pozdravem Finková.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.
Dobrý den,
požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému a peníze Vám budou vráceny co nejdříve.
Hezký den přeje
Aneta J.
Dobrý den, děkuji za odpověď a budu věřit, že peníze opravdu konečně dojdou tam, kam mají. Finková.
Dobrý den,
v případě problému neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis: https://postovnezdarma.cz/helpdesk.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den, dnes jsem obdržela e-mail, ve kterém společnost opět požaduje mé č.ú., které jsem již zasílala. sice hezky píší kontaktujte nás, ale nemám jak. tel. nejsou uvedeny a přes uvedený e-mail se nemohu nikam dostat. Děkuji Finková.
Dobrý den,
zprávu s číslem účtu jsme od Vás obdrželi, peníze Vám budou vráceny co nejdříve.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, velice si vážím Vaší pomoci. Je to až neuvěřitelné,ale peníze mi minulý měsíc opravdu vrátili. Ještě jednou velké poděkování a s pozdravem Ingrid Finková.