Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zdravím, dne 7.11. 2017 jsem si objednala balíček s přepravou geis. Zaskrtla jsem možnost urgentní zásilky s připlatkem s tím, ze balík dorazí nejdéle 8.11. do 18:00. Samozřejmě nepřišel. Do poznámky jsem psala, ze budeme doma po 15. hodině. Řidič se ozval dnes pritelovi s tím ze je možné doručit balík kolem 13:30 to jsme byli oba v práci. Tak se ho přítel ptal, jestli lze balík nechat v Mladé Boleslavi na poště. Řidič řekl, ze bez problému. Po příchodu na postu nám paní řekla ze nemají se společnosti geis nic společného . Tak přítel volal řidiči a ten to nebral ( asi viděl číslo a tušil problém ) tak jsem volala já a najednou jsem se dovolala. Vysvětlila jsem problém a řidič se začal vymlouvat, ze mu přítel poslal sms s tím ze to má nechat v Liberci na vydejnim místě, to je lež. Po te co jsem mu řekla ze ten balík proste dnes chci ze si platím za to ze měl být už včera mi řekl, ze na to sere ( ano sere, byl sprostý celou dobu hovoru) a když jsem řekla ze zavolám na centrálu a budu si stěžovat tak se mi vysmál, ze klidně a hovor ukončil. To má být nějaké profesionální chování ? Volala jsem na centrálu a řešila to s paní která řidiči volala a ten mi vzkázal, ze mu mám zavolat. Tak jsem mu volala a dozvěděla jsem se ze se mám uklidnit jinak ten balík pošle zpátky a nezajímá ho to. Domluvili jsme se ze ho doveze zítra v 10:30. Jenomže to už není urgentní zásilka a splnění podmínek. Prosím o vyřešení jsem vážně naštvaná!! S pozdravem Marcela Zajptova
Obuv z on-line obchodu.
Potrestání řidiče a abych nemusela platit urgentní službu
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.