Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V říjnu loňského roku si moje dcera u této společnosti objednávala přes internet bundu a předem zaplatila částku 790,--Kč + poštovné 80,--Kč. Po několika urgencích jí v dubnu tohoto roku sdělili, že zboží nemají a budou jí vráceny peníze. Ty však stále nedorazily. Kontaktovala jsem tedy zřejmě jednatele firmy p. Mlčocha, který mi po telefonu sdělil, že se na to podívá, abych mu zaslala VS a jméno dcery. Uběhlo však 14 dní a nic se neděje a telefon už mi nezvedá.
Objednána byla tzv. "maskáčová" zimní bunda do pasu
5.1.2017 bylo dceři sděleno, že se omlouvají , ale zboží od dodavatele již nedorazilo a protože je to již dlouho, tak má nárok na vrácení peněz, protože požadujeme vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.