Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dnes sem navštívila obchod pepco v Mar. Lázních. Platila sem na pokladně 1003 Kč měla sem u sebe 2000 Kč prodavačka mne požádala o drobné...tak sem ji dala 4kc dala mi účtenku poté sem odešla do tesca(hned vedle) Při placení sem zjistila že nemám u sebe 1000 tak sem se vrátila zpět do obchodu. Řekla sem situaci udělali "stopku" ale že nic nepribyva... bylo mi řečeno že nejsou povinné to dělat... na to sem odpověděla že je to hrozná situace ale vím že sem si tu tisícovku nevzala... pak přijel ještě vedoucí. Opravdu situace pro mne hodně nepříjemná. Proto žádám Vás nakouknout do kamerového systému datum 09.11.2017ve 18:45 co se stalo. Věřím že se vše vyřeší. Pěkný Den. Kunicka.
Prosím nahlédnout do kamerového systému
|
Tweet |
V případě prokázaného nesprávného vyúčtování ceny nákupu má spotřebitel právo na vrácení bezdůvodného obohacení dle § 2991 občanského zákoníku, které vzniklo bez spravedlivého důvodu. V takovém případě by bylo možné využít např. svědeckou výpověď, popř. jiný věrohodný důkaz k prokázání, jakou bankovkou bylo placeno a kolik bylo pokladní vráceno. Avšak z hlediska dokazování se v daném konkrétním případě jeví nejvhodnější řešit nesprávné vrácení (nevrácení) částky ihned na místě za přítomnosti zaměstnance společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.