Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Nakupoval jsem v prodejně Penny Market Katovická 1303 Strakonice ve čtvrtek v 16.23 hod. cestou zpět do Kašperských Hor. Šel jsem pouze pro pivo k večeři a urologický čaj. Ale byly ve slevě miňonky a olivový olej. Tak jsem si vzal 8 miňonek a jeden olivový olej. U pokladny čekala s taškou dcera a nákup ukládala do igelitky. Žel až doma jsme zjistili, že pokladní namarkovala ten olivový olej dvakrát. Takže nás okradla o 119,- Kč. Byla to paní delší vlasy kolem věku 50 roků a rozhodně nebyla už od pohledu ani trochu sympatická.
Naše chyba, že jsem místo ukládání nákupu do igelitky měl kontrolovat monitor. Jsem starší člověk a nestalo se mi to poprvé. Žel to bývá zřejmě již pomalu zvykem u pokladen nejen PM okrádat důchodce. Ale většinou jsou to korunové částky, ale dnes to bylo 119,- Kč a to je již velká částka.
V každém případě, vás však chceme upozornit, že zaměstnáváte osobu, která musela zcela úmyslně tu transakci vedoucí k okradení zákazníka provést. To se mi tedy ten nákup zboží ve slevě opravdu vyplatil.
číslo účtenky: 9.11.2017 16.23 hod 3404 212121 3 501503, tržba včetně neoprávněných 119,- Kč byla 466.46. Placeno kreditní kartou KB.
Předmět je neoprávněně namarkovaný olivový olej 119,- Kč.
Vrácení Kč 119,- .
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Společnost by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která je oprávněna přijmout účinná opatření k nápravě.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeji výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.