Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Na moje číslo během 1 jednoho týdne už 6 SMS, které si automaticky strhly 99 KČ za jednu. Na číslo po zobrazení informace, že je můj telefon napaden virem a že si mám urychleně stáhnou antivir, který je zdarma. Chodily mě SMS o informaci že za SMS zaplatím 99 Kč, ale bohužel jsem tomu nevěnoval pozornost a SMS chodilx stále. Až po 5 SMS mě přišla informace o zrušení STOP SCAN. Poté mi bylo zděleno že služby byly deaktivovány. prosím o prověření a okamžité zrušení dalších zpráv a tohoto velkeho podvodu. Žádám o vrácení peněz. Pokud tak nebude učiněno, předám celou věc k prověření. moc děkuji za pomoc a věřím v brzké vyřízení.
služba SCAN
vrácení peněz 594 KČ
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.