Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#19142Podvodné SMS, které si berou 99 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 26 minut

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2017, před 7 lety

Milan Pernica

Znění stížnosti

Na moje číslo během 1 jednoho týdne už 6 SMS, které si automaticky strhly 99 KČ za jednu. Na číslo po zobrazení informace, že je můj telefon napaden virem a že si mám urychleně stáhnou antivir, který je zdarma. Chodily mě SMS o informaci že za SMS zaplatím 99 Kč, ale bohužel jsem tomu nevěnoval pozornost a SMS chodilx stále. Až po 5 SMS mě přišla informace o zrušení STOP SCAN. Poté mi bylo zděleno že služby byly deaktivovány. prosím o prověření a okamžité zrušení dalších zpráv a tohoto velkeho podvodu. Žádám o vrácení peněz. Pokud tak nebude učiněno, předám celou věc k prověření. moc děkuji za pomoc a věřím v brzké vyřízení.


Produkt

služba SCAN


Požadované řešení

vrácení peněz 594 KČ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2017 08:45, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.