Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
31.10. jsem objednala a zaplatila službu. Nikdo nereagoval. 5.11. jsem napsala urgenci. Firma mi odepsala že svoz se uskuteční následující den do 18 hod. Napsala jsem další urgenci. Dosud balík nevyzvedli. Požádala jsem tedy o vrácení peněz - opět žádná reakce. Nezvedají telefon. Nevím co mám dělat. Hana Kubíková.
Objednávka č. 2017000041 Odeslání balíku do Anglie.
Žádám vrátit peníze. Žádám vysvětlení. Vzala jsem si 2 dny dovolené zbytečně, žádám omluvu.
|
Tweet |
Pokud sice zasílatelská smlouva existovala, ale byla zrušena příkazcem z důvodu porušení smluvních povinností zasílatele, jednalo by se na straně zasílatele o neoprávněný majetkový prospěch (přijatá odměna za neprovedenou přepravu zásilky).
Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo (zvláště u velkých společností s mnoha klienty), a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.
V případě, že dojde mezi zasílatelem a příkazcem, který je spotřebitelem podle zákona č. 634/1992, o ochraně spotřebitele v platném znění, ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může rovněž spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.