Společnost


BM Servis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19143Nevykonaná práce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2017, před 7 lety

Hana Kubíková

Znění stížnosti

31.10. jsem objednala a zaplatila službu. Nikdo nereagoval. 5.11. jsem napsala urgenci. Firma mi odepsala že svoz se uskuteční následující den do 18 hod. Napsala jsem další urgenci. Dosud balík nevyzvedli. Požádala jsem tedy o vrácení peněz - opět žádná reakce. Nezvedají telefon. Nevím co mám dělat. Hana Kubíková.


Produkt

Objednávka č. 2017000041 Odeslání balíku do Anglie.


Požadované řešení

Žádám vrátit peníze. Žádám vysvětlení. Vzala jsem si 2 dny dovolené zbytečně, žádám omluvu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2017 08:39, před 7 lety

Pokud sice zasílatelská smlouva existovala, ale byla zrušena příkazcem z důvodu porušení smluvních povinností zasílatele, jednalo by se na straně zasílatele o neoprávněný majetkový prospěch (přijatá odměna za neprovedenou přepravu zásilky).

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo (zvláště u velkých společností s mnoha klienty), a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

V případě, že dojde mezi zasílatelem a příkazcem, který je spotřebitelem podle zákona č. 634/1992, o ochraně spotřebitele v platném znění, ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může rovněž spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 17:48, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.