Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#1915Neuznaná reklamce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2014, před 11 lety

Jan Merta

Znění stížnosti

U prodávájícího (Vodafone ČR - Brno - Královo Pole) jsem reklamoval mobil XPERIA P zakoupený 8.10.2012. Po více jak roce používání se objevily problémy s prodlevou u hovorů, padání "phone" aplikace. Někdy hovory byly zvednuty sluchátkem (posunutím na display) ale telefon zvonil dál. Prodleva dosáhla časem nepoužitelných 20 sekund a více (lidé na druhé straně mě někdy slyšeli, někdy ne).

Prodávající vzal telefon a po cca 14 dnech u externí firmy (Arvato Services) byl po továrním nastavení telefon shledán plně funkčním. Reklamace nebyla uznána.

Nyní po dalších cca 14 dnech, kdy jsem telefon normálně využíval se zase výrazně zpomalilo odbavování hovorů.

Na nutnost telefon testovat s více aplikacemi (při plné zátěži) jsem při reklamaci upozorňoval, protože tovární nastavení jsem obnovovat zkoušel sám a to pomohlo pouze krátkodobě. Telefon se po továrním nastavení jeví jako funkční - pouze omezenou dobu.

Nemohu přece každý měsíc provádět tovární reset!

Telefon má poslední orginální firmware od výrobce.


Produkt

Sony Xperia P


Požadované řešení

funkční výrobek nebo odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2014 15:31, před 11 lety

V případě, že prodejce neuzná reklamaci, není oprávněn uvádět telefon bez souhlasu kupujícího do továrního nastavení. Platí, že prodejce musí zamítnutí vady řádně písemně odůvodnit. V tomto případě by měl zdůvodnit, čím byla kupujícím reklamovaná vada způsobena. Zároveň pokud prodejce tvrdí, že se vada na výrobku nevyskytuje, bude třeba mu existenci vady prokázat. Prokázat existenci vady je možné například videozáznamem nebo znaleckým posudkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2014 11:00, před 11 lety

Hezký den, pane Merto,

ke stejné záležitosti jsme Vám odpovídali zde: http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/2920/nefunkcni-telefon-druha-reklamace.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 21:26, před 11 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu duplicity.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.