Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
U prodávájícího (Vodafone ČR - Brno - Královo Pole) jsem reklamoval mobil XPERIA P zakoupený 8.10.2012. Po více jak roce používání se objevily problémy s prodlevou u hovorů, padání "phone" aplikace. Někdy hovory byly zvednuty sluchátkem (posunutím na display) ale telefon zvonil dál. Prodleva dosáhla časem nepoužitelných 20 sekund a více (lidé na druhé straně mě někdy slyšeli, někdy ne).
Prodávající vzal telefon a po cca 14 dnech u externí firmy (Arvato Services) byl po továrním nastavení telefon shledán plně funkčním. Reklamace nebyla uznána.
Nyní po dalších cca 14 dnech, kdy jsem telefon normálně využíval se zase výrazně zpomalilo odbavování hovorů.
Na nutnost telefon testovat s více aplikacemi (při plné zátěži) jsem při reklamaci upozorňoval, protože tovární nastavení jsem obnovovat zkoušel sám a to pomohlo pouze krátkodobě. Telefon se po továrním nastavení jeví jako funkční - pouze omezenou dobu.
Nemohu přece každý měsíc provádět tovární reset!
Telefon má poslední orginální firmware od výrobce.
Sony Xperia P
funkční výrobek nebo odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
V případě, že prodejce neuzná reklamaci, není oprávněn uvádět telefon bez souhlasu kupujícího do továrního nastavení. Platí, že prodejce musí zamítnutí vady řádně písemně odůvodnit. V tomto případě by měl zdůvodnit, čím byla kupujícím reklamovaná vada způsobena. Zároveň pokud prodejce tvrdí, že se vada na výrobku nevyskytuje, bude třeba mu existenci vady prokázat. Prokázat existenci vady je možné například videozáznamem nebo znaleckým posudkem.
Hezký den, pane Merto,
ke stejné záležitosti jsme Vám odpovídali zde: http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/2920/nefunkcni-telefon-druha-reklamace.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Stížnost uzavíráme z důvodu duplicity.