Společnost


ZAGO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19153Neproplácení nákladů na dopravu poštovné při odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2017, před 7 lety

Jana ZAPLETALOVÁ

Znění stížnosti

V září jsem si přes šperky akce.cz objednala hodinky v hodnotě 1.710.kč,-.20.9.2017 při otevření balíčků jsem zjistila, že v hodinkách byly uvolněné kamínky, které "lítaly"v ciferníku. Hned jsem volala na jejich linku, že hodinky budu posílat zpět a budu odstupovat od smlouvy.21.9.2017 jsem hodinky zaslala na sídlo firmy Zago,Cejl 40/107,Brno.
25.9.2017 mi volali, že hodinky převzali,kdy se mě ptali jestli chci vrátit peníze a nebo si něco jiného vyberu. Já si vybrala vrácení peněz, paní slíbila,že do konce týdne mi peníze vrátí. Do této chvíle jsem brala eshop za seriózní.
Na peníze jsem čekala až do 25.10.2017!!! neustálé výmluvy,na emaily vůbec nereagovali, musela jsem cca 5 krát volat.
Takže až po opakovaných urgencích peníze přišly, avšak bez proplacení nákladů na zaslání-vrácení zboží při odstoupení od smlouvy. Poslala jsem jim tři emaily,kdy už vůbec nereagují...


Produkt

Mark Maddox trendy silver


Požadované řešení

Požadují vrácení nákladů na dopravu, mé náklady vznikly v částce 115 Kč,doklad jsem jim nastěhovala do emailu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2017 06:40, před 7 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží a zboží bylo zasláno zpět prodávajícímu, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud si tedy spotřebitelka vybrala dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebitelce pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží).

Pokud by prodávající spotřebitelku neupozornil na její zákonnou povinnost nést náklady na vrácení zboží zpět k podnikateli (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží ona), může spotřebitelka navíc v souladu s § 1832 odst. 3 občanského zákoníku žádat náhradu těchto nákladů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 17:50, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.