Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 6.11. jsem se zaregistrovala na seznamku Academic Singles a přes internet zaplatila bankovní kartou částku na roční členství 99 Kč, ale strhlo se mi ke zděšení jako matce samoživitelce 4799,52Kč. Okamžitě jsem volala do mé banky, aby tu částku zrušili a bohužel už to prý nešlo. Prý pokud bych platila kreditní kartou, tak by to banka mohla udělat, ale pokud jsem platila svou kartou, kterou mám k běžnému účtu, tak k tomu nejsou oprávněni. Druhý den jsem psala výpověď mailem a i jsem odeslala doporučeně dopis do Lucemburska. Na mail mi odpověděli, že vyhovují mé žádosti a vrátí mi peníze zpět ve výši 4400Kč s tím, že členství bude platné jen měsíc. O to už vážně nestojím a chci všechny své peníze zpět, protože jsem opravdu dodržela smluvní podmínky a ukončila smluvní vztah do 14dnů od ujednání smlouvy.
Poslala jsem okamžitou písemnou výpověď doporučenou poštou do Lucemburska hned druhý den, ale domnívám se, že když tu čtu stížnosti na tuto seznamovací společnost, tak vidím, že se jedná o podvod a doufám ve Vaší pomoc. Oficiálně už nevyužívám jejich služby, čímž jim nevznikají žádné náklady. Zaslání dopisu stálo 77Kč, což je další náklad této pofidérní společnosti. Se divím, proč tato firma vůbec ještě existuje.
Seznamka Be2 S alias Academic Singles - roční členství údajně za 99Kč. Neoprávněné stržení částky 4799,53Kč
Požaduji okamžité ukončení smluvního vztahu, vrácení všech peněz ( viz popis stížnosti ) na účet ze kterého byla transakce uskutečněna. Zrušit automatické inkaso a prodlužování členství.
|
Tweet |
Smlouvu byla uzavřena po internetu, a spotřebitel má tudíž právo od ní do 14 dnů odstoupit. Toto právo pozbude, pokud souhlasí s ustanovením, že služba bude poskytnuta před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy – např. pouhým zveřejněním inzerce. Nebyla-li poskytnuta celá služba, spotřebitel může i tak odstoupit od smlouvy, ovšem musí uhradit poměrnou část sjednané ceny.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: YB4EMC64
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací je případ řešen přímo prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem Academic singles.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, děkuji za zájem vyřešit mou stiznost. Peníze mi byly navráceny jen z části. Agentura si nechala 400Kc. Myslím si, že na to neměly nárok. Ještě to řeším i přes evropskeho spotřebitele. Požaduji vrátit zbylou část. Tato seznamka nefunguje a dle mého je to podvod.
S pozdravem ML
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
ID: YB4EMC64
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti opětovně kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den, ano...dnes mi byl zaslán mail, že mi Academic Singles vrací zbylých 399.90Kc na učet. Zkontroluji si to a poté to beru jako uzavřenou stížnost. Dekuji Vám moc.
S pozdravem. ML
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost sdělit, v jaké fázi se stížnost nachází, případně ji uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji dTestu za vyřízení stížnosti. Peníze jsem od pofiderni seznamky obdržela všechny do 3 měsíců. Jsem spokojena a celkem prekvapena, že se k tomu seznamka postavila pozitivně. Moc jsem tomu nevěřila, že bych vůbec peníze dostala zpět.Je to za mnou a už si dam pozor. Dekuji ještě jednou.