Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Převzala jsem neobjednaný balík na dobírku ( já hloupá bába), zboží vrátila na adresu psanou na balíku, protože s přízemi uvnitř nebyl absolutně žádný doklad( fakturace, specifikace zboží atd), to bylo už 14.7.2017. Jednou jedinkrát se na mé maily (25.9. a 27.10.) a doporučený dopis (10.9.) ozval jednatel společnosti , ovšem peníze za vrácení zboží nikde. A tak nemám ani tedy neobjednané př´ze na pletení.
Chtěla bych vrátit peníze
|
Tweet |
V případě, že spotřebitelka obdrží neobjednané zboží od podnikatele, tak dle ustanovení § 1838 občanského zákoníku nemusí podnikateli sama na své náklady nic vracet nebo ho vyrozumět. Pokud ovšem bylo zboží podnikateli vráceno, je podnikatel povinen spotřebitelce vrátit peněžní prostředky, které od ní přijal. Nevrátí-li podnikatel peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka možnost žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Spotřebitelce doporučujeme zaslat podnikateli předžalobní výzvu s lhůtou k vrácení bezdůvodného obohacení. Pokud se tak nestane, můžete se spotřebitel obrátit na službu mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci, více informací je k nalezení v následujícím odkazu https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.