Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#19157Storno objednávky a přístup obchodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2017, před 7 lety

Barbora Brožová

Znění stížnosti

29.10.2017 jsem si v Lidl shopu objednala kalhoty. 6.11. mi přišel e-mail s informací o tom, že objednávka bude opožděna kvůli velkému počtu jiných objednávek v řešení. 10.11. mi přišel e-mail o stornu objednávky, kalhtoy neměli. Na samotných stránkách shopu je u objednávky uvedeno, že storno proběhlo již 4.11.. Všechny e-maily mně doručené byly generované automaticky. Nikdo se mi osobně neomluvil, neuvedl včasný důvod storna, ani neoznámil, kdy mi vrátí peníze za zboží. Vyplnila jsem kontaktní formulář na stránkách Lidl shopu a očekávám jejich reakci.


Produkt

ESMARA® Dámské džíny "Super Skinny" (42, modrá)


Požadované řešení

Asi toho očekávám dnešní hektické době moc, ale ráda bych jasnou omluvu s udaným důvodem storna a informaci o tom, jak dojde navrácení peněz. Nehleďe na to, že snad musím během pár dní (ne-li hned) vědět, jestli kalhoty na skladu mám či ne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2017 06:19, před 7 lety

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitel by měl společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2017 13:42, před 7 lety

Dobrý den, paní Brožová,

je nám líto, že s naším e-shopem nejste spokojená. Vše předáme našim kolegům, kteří Vás budou kontaktovat.

Věříme, že příště už bude vše v pořádku a přejeme příjemný zbytek dne.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 18:57, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2018 21:50, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.