Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení, přesto, že jsme byli celý den 6. 11. 17 doma a čekali na avizované dodání zásilky podací číslo: BA5866322856M, bylo nám nahlášeno,že jsme nebyli přes veškerou snahu zastiženi!!
TOTO MNE VELMI ŠTVE, neboť jsem měla obavu, že si budu muset pro doporučenou zásilku sama zajet,i když za dodání platím a proto jsem byla velmi ostražitá a hlídala zazvonění nejen já, ale i manžel !! Pokud musím jet na poštu, ztrácím čas a mám další náklady (musím jet cca 3km autem)!!
Na výzvě k vyzvednutí zásilky, kterou jsem našla ve schránce druhý den, je uveden jako doručovatel pan Stanislav Veverka. Nevím, zda je odpovědný za to, že u nás ani nezazvonil a tím si zrychlil rozvážku.
Proto, že se nám to často stává, velmi nerada přistupuji na to,aby dodavatelem zásilek pro mou rodinu byla Česká pošta.
Vaší reputaci zlepšil dodavatel zásilek hned 7. 11. 17, který doručoval zásilku č. DR9502500217L, přijel po 18hodině, neměl potíže nás kontaktovat a při předávání byl velmi milý!! Toho bych chtěla velmi pochválit - naneštěstí netuším, kdo to byl.
Česká pošta má mezi zákazníky právě pro tento způsob nedodávání zásilek velmi špatnou pověst. Moji známí mají tyto špatné zkušenosti na Praze 4, 7 a 8. Bere vám to zákazníky. Judita Nováková
doporučená zásilka BA5866322856M z dne 6. 11. 2017
Zajistit, aby váš zákazník si mohl být jist, že mu zboží bude dodáno tak, jak je avizováno. Pokud zaměstnanec nezvoní, je
SMS se slovy: "..se nám přes VEŠKEROU SNAHU NEPODAŘILO doručit Vaši zásilku.." jen výsměchem a dráždí nás!!
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman