Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
7.11.2017 jsem na pobočce T mobilu podala výpověď ke 2 tel. číslům, kterým smlouva na dobu určitou končí 3.12.2017 - smlouvy na obě tel. čísla byly uzavřeny současně, a to 2.12.2015. Při podání výpovědi jsem byla pracovnicí na přepážce upozorněna, že smlouvy budou ukončeny k 7.12.2017, proti čemuž jsem nic nenamítala - respektovala jsem 30 denní výpovědní dobu. Překvapení pak nastalo, když jsem daná ČVOP sdělená pracovnicí T mobilu a zapsaná na výpovědi nahlásila novému operátorovi. Bylo mi sděleno, že jedno číslo bude převedeno opravdu 7.12.2017, druhé ovšem už 13.11.2017!!!!! Na mé dotazy, proč jedno číslo má být převedeno 7.12. a druhé 13.11. mi nikdo z T mobilu nebyl schopen odpovědět, jen mi bylo sděleno, že s tím už nelze nic dělat. Ptám se proč???????????? Proč T mobile u jednoho čísla vyžaduje 30 denní výpovědní dobu a u druhého je to jinak??????????? Danou informaci jsem několikrát ověřovala a dotazovala jsem se, jak na infolince T mobilu, tak opět na pobočce - ani druhému pracovníkovi na pobočce se tento postup nepozdával a slíbil, že ještě vše ověří. Dnes mi bylo sděleno, že je to prostě fakt, se kterým se nedá nic dál už dělat. Jelikož se jedná právě o převáděné číslo dcery, která není momentálně v místě, zkomplikovala nám tato situace vyvolaná pracovníky T mobilu přestup k novému operátorovi, neboť přenos ani aktivaci daného čísla nelze uskutečnit 13.11.!!!!!! Pracovnicí, která sepisovala výpověď nám byl sdělen datum výpovědi 7.12.2017, a ne 13.11.2017. Pokud udělal T mobilu chybu, měl by ji také napravit. Ač jsem byla, jak pracovníkem na přepážce T mobilu, tak i operátorkou na info lince T mobilu, ubezpečena, že T mobil si nenaúčtuje žádné penále ani pokutu za předčasné ukončení, které jsme nepožadovali ani neinicializovali!!!! ale vše si určil sám jen a jen operátor T mobil, všechna ujištění jsem dostala jen ústně. Obrátila jsem se proto 9.11.2017 písemně také na zákaznickou podporu T mobilu, kde jsem popsala postup T mobilu a požádala je o vyjádření. Dodnes jsem neobdržela žádné vyjádření, ani jsem nebyla z T mobilu nikým kontaktována. Tento přístup tel. operátora považuji za neprofesionální a účelový.
Vyjádření tel. operátora, posunutí data převodu na 7.12.2017, tak, jak mělo správně být nastaveno. V případě nemožnosti realizace posunutí data převodu tel. čísla, písemné sdělení, že nebude účtováno žádné penále/pokuta.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci, a to písemnou prokazatelnou formou. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.