Společnost


FUTURE ART s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1916Nevrácení peněz za zboží při odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2014, před 11 lety

Jana Lounová

Znění stížnosti

Objednala jsem si přes e-shop www.vseprohobby.cz polstr na křeslo papasan o průměru 100 cm. Na výdejní místo mi však byl dodán polstr o průměru 110 cm, proto jsem využila 14denní lhůty na odstoupení od smlouvy (již jsem neměla zájem o nové zboží, a tudíž jsem je nereklamovala) a zboží zaslala zpět. Ani přes opakovanou urgenci mi však po 2 měsících nebyly peníze zaplacené za zboží vráceny.


Produkt

Polstr na křeslo papasan 100 cm vínový kepr


Požadované řešení

Prosím o vrácení zaplacené částky včetně úroků z prodlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2014 10:58, před 11 lety

V případě, že spotřebitel uplatní své právo dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku a od smlouvy bez důvodu a bez sankce odstoupí, je prodejce povinný vrátit uhrazené finanční částky do 30 dnů od doručení odstoupení. Pokud se tak nestane, vzniká kupujícímu i nárok na úroky z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2014 09:53, před 11 lety

Peníze byly zákazníkovi vráceny po jeho urgenci na kontaktní email. Došlo k pochybení v administrační správě vráceného zboží, proces byl přenastaven. Za Future Art s.r.o., David Polnar

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.3.2014 18:26, před 11 lety


Jana Lounová

Hodnocení:

Komentář: Ano, peníze mi byly po několikrát opakované urgenci, e-mailové i telefonické, a oznámení, že jsem věc předala společnosti na ochranu spotřebitelů, vráceny, ale s více než měsíčním zpožděním (tj. po asi 2,5 měsících od odstoupení od smlouvy) a bez úroků z prodlení. Společnost je velmi nespolehlivá a nákup u ní rozhodně nedoporučuji. Pracovníkům dTestu velmi děkuji za jejich ochotu při řešení spotřebitelských stížností - je dobře, že tu jste.