Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si přes e-shop www.vseprohobby.cz polstr na křeslo papasan o průměru 100 cm. Na výdejní místo mi však byl dodán polstr o průměru 110 cm, proto jsem využila 14denní lhůty na odstoupení od smlouvy (již jsem neměla zájem o nové zboží, a tudíž jsem je nereklamovala) a zboží zaslala zpět. Ani přes opakovanou urgenci mi však po 2 měsících nebyly peníze zaplacené za zboží vráceny.
Polstr na křeslo papasan 100 cm vínový kepr
Prosím o vrácení zaplacené částky včetně úroků z prodlení.
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel uplatní své právo dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku a od smlouvy bez důvodu a bez sankce odstoupí, je prodejce povinný vrátit uhrazené finanční částky do 30 dnů od doručení odstoupení. Pokud se tak nestane, vzniká kupujícímu i nárok na úroky z prodlení.
Peníze byly zákazníkovi vráceny po jeho urgenci na kontaktní email. Došlo k pochybení v administrační správě vráceného zboží, proces byl přenastaven. Za Future Art s.r.o., David Polnar
Hodnocení:
Komentář: Ano, peníze mi byly po několikrát opakované urgenci, e-mailové i telefonické, a oznámení, že jsem věc předala společnosti na ochranu spotřebitelů, vráceny, ale s více než měsíčním zpožděním (tj. po asi 2,5 měsících od odstoupení od smlouvy) a bez úroků z prodlení. Společnost je velmi nespolehlivá a nákup u ní rozhodně nedoporučuji. Pracovníkům dTestu velmi děkuji za jejich ochotu při řešení spotřebitelských stížností - je dobře, že tu jste.