Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#19163Pomalý upload

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2017, před 7 lety

Jan Ponocný

Znění stížnosti

Dobrý den, jsem dlouhodobý zákazník O2. Využívám služby:hlasové služby /pevná linka i mobil/, Internet Optimal HD i Tv /. Se službami jsem spokojen až na nahrávání na internetu.Viz
Vy, 6:01 PM
Dobrý den, mám stále problém s rychlostí nahrávání internetem. Po diskuzi s technickou podporou jsem vyměnil modem v záruce - ZTE ZXHN H168N za nový stejného typu. Rychlost nahrávání u obou 0.4- 0.6 Mb/s . Při zkoušce s modemem Comtrend VR - 3031eu byla rychlost 1.4 Mb/s. S novým modemem jsem zároveň dal i nový rozbočovač. Nový typ modemu nezvládne vyšší rychlost? lin 325610604
Barbora, Operátor péče o zákazníka, 6:03 PM
Přepojím Vás nyní na specialisty z technické podpory, kteří s Vámi danou věc prověří. Vyčkejte prosím na chatu.
Jiří, Operátor technické podpory, 6:10 PM
Dobrý den. Linka je až do Vaší telefonní zásuvky proměřená zcela v pořádku a její nastavení v rámci objednaného tarifu je také v pořádku. Modem nyní vidím připojený na nejvyšší možné rychlosti pro tuto linku- 14,1 Mbit/s pro stahování a pro nahrávání 1,4 Mbit/s. Takže doporučuji propojit PC s modemem síťovým kabelem a na stránce www.speedtest.net si rychlost proměřit ještě jednou. Samozřejmě během měření odpojit všechna ostatní zařízení od internet (včetně mobilních zařízení na Wi-Fi a třeba i samotného set-top boxu, pokud máte službu O2 TV). Podobné údaje musíte měřit.
Vy, 6:13 PM
Rychlost jsem měřil několikrát, na radu vašeho kolegy jsem nový modem dal do továrního nastavení.měřím na speedtestu.
Vy, 6:13 PM
Záhada je, proč na náhradním modemu byla rychlost odpovídající.
Jiří, Operátor technické podpory, 6:17 PM
Potom doporučuji danou rychlost na internetu změřit na jiném PC, než-li na tom současném. Nevím, jaký modem jste tam zkoušel, nicméně vidím vytížený download (rychlost na stahování) rychlostí 6-7 Mbit/s. Zřejmě Vám tam hraje set-top box s nějakým kanálem v HD rozlišení. Já jsem nepsal jen tak, abyste odpojit během měření i set-top box z elektřiny. Takže pokud se vytěžuje linka skoro z půlky na downloadu, tak potom ani na uploadu nebudeme měřit skvělé výsledky. Takže skutečně odpojte vše od modemu kromě PC po kabelu a proměřte to ještě jednou. Údaje musí být podobné těm, které jsem Vám psal výše já.

'Mereni 1 Up 3.5 kbit, Dn 6293.2 kbit/s'
'Mereni 2 Up 5.7 kbit, Dn 6273.7 kbit/s'
'Mereni 3 Up 14.6 kbit, Dn 6277.3 kbit/s'
Mereni 4 Up 68.9 kbit, Dn 6923.5 kbit/s'
'Mereni 5 Up 75.2 kbit, Dn 6955.4 kbit/s'
'Mereni 6 Up 48.7 kbit, Dn 6947.7 kbit/s'
Vy, 6:17 PM
Již je odpojeno.
Vy, 6:18 PM
Pin 23 13.02 Mp/s 0.63 Mb/s
Vy, 6:20 PM
Stejná rychlost naměřena na NB připojeném kabelem.
Jiří, Operátor technické podpory, 6:20 PM
No, tak to je něco jiného. Takže rychlost na stahování je skoro totožná s tím, co jsem Vám psal já, na kolika se připojuje modem. Takže nyní doporučuji vyzkoušet proměřit rychlost ještě na jiném PC po kabelu, ať je to ověřené a jestli nedochází ještě k vytěžování uploadu. Nicméně musíte hlavně sám ověřit, jaké zařízení by Vám mohlo ještě vytěžovat linku. To bohužel již za Vás nedokáži ověřit.
Jiří, Operátor technické podpory, 6:21 PM
Ale z mého pohledu je vše v pořádku v rámci objednané služby. Bohužel vyšší rychlost, než na jaké se připojuje nyní Váš modem, zatím nedokážeme zajistit.
Vy, 6:22 PM
Asi se nedá nic dělat, ale stále mi není jasné, proč na modemu Comtrend VR - 3031eu byla rychlost 1.4 - na stejném PC.
Jiří, Operátor technické podpory, 6:22 PM
Problém modemu, pokud jste měřit nižší rychlost.
Vy, 6:23 PM
Modem je nový.
Vy, 6:23 PM
To mi říkal i Váš kolega, proto jsem modem vyměnil za nový.
Vy, 6:25 PM
Děkuji za snahu.
Jiří, Operátor technické podpory, 6:26 PM
Já také děkuji za Váš čas a přeji hezký zbytek dne.

měření 11. 11. 2017
modem ZTE ZXHN H168N
downlooad upload
PC win 10 12. 25 Mb/s 0. 45 Mb/s
NB win 10 11. 89 Mb/s 0. 39 Mb/s
NB win 8.1 12. 08 Mb/s 0. 44 Mb/s

modem Comtrend VR - 3031eu
downlooad upload
PC win 10 13. 05 Mb/s 1. 38 Mb/s
NB win 10 12. 48 Mb/s 1. 29 Mb/s
NB win 8.1 12. 88 Mb/s 1. 34 Mb/s

Jan Ponocný


Produkt

Modem ZTE ZXHN H168N


Požadované řešení

Výměna modemu za jiný typ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2017 16:54, před 7 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na zařízení ve vlastnictví společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2017 19:09, před 7 lety

Dobrý den,

v rámci měření rychlosti připojení vždy závisí i na aktuálním vytížení připojení a také na konkrétním koncovém zařízení, na kterém rychlost měříte.

Bohužel je těžké takto posoudit z vašich měření, v čem je potíž, jaké byly podmínky měření jako vytíženost, další zařízení a usoudit tak, v čem je přesně potíž a jestli to skutečně může být v modemu.

Požádala bych vás ještě, abyste zkontroloval, jestli máte v modemu ZTE ZXHN H168N nahranou poslední verzi firmware. Označení je fv310t12p4. Pokud máte jiný firmware, prosím, nahrajte do modemu aktuální v administraci modemu na stránce: http://10.0.0.138/. Uložila jsem vám ho pro stažení zde: http://bit.ly/2jUdhxT.
Pokud by se vám to nějak nedařilo, napište mi prosím rovnou zde: www.o2guru.cz/guru a připojte prosím i odkaz na tento podnět na dTestu.

Bohužel aktuálně jiný základní modem v nabídce nemáme a nemáme možnost vám tak poslat jiný. Pokud by se ani po přehrání firmware rychlost nezměnila, budeme potřebovat vše znovu prověřit s našimi techniky.
Poprosím vás proto, abyste mě informoval, jak to po přehrání vypadá.

S pozdravem

Anna Typovská

Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.11.2017 09:59, před 7 lety


Jan Ponocný

Dobrý den, děkuji za poslání firmware. Po aktualizaci se situace absolutně nezměnila. Znova jsem rychlost prověřil s modemem Comtrend VR - 3031eu a situace je stejná jako minule. Dle mého názoru / od r. 1985 se pohybuji v oblasti ITC a pár let jsem byl i zaměstnancem Vašeho předchůdce / není chyba nikde jinde, než v nekvalitě modemu.Jak si jinak vysvětlit podstatné rozdíly v naměřených rychlostech - viz přiloha.Měření bylo prováděno při odpojením STB ze sítě.Ve stejné cenové relaci máte např. v nabídce modem Zyxel VMG8924-B30A . Zdraví a krásný den přeje Jan Ponocný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2017 10:25, před 7 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2017 12:39, před 7 lety

Dobrý den,

celou záležitost ještě řešíme s naší technickou podporou. Technici znovu vše prověřují a budou vás ještě v nejbližší době kontaktovat. Bohužel aktuálně nemáme v nabídce jiný podobný základní modem. Modem Zyxel VMG8924-B30A je prémiový modem, který stojí standardně 3499 Kč.
Poprosím vás ještě o trpělivost, s řešením vás budeme kontaktovat.

S pozdravem

Anna Typovská

Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.12.2017 13:07, před 7 lety


Jan Ponocný

Dobrý den, nejde mi ani o jiný typ modemu, ale o to,aby modem ZTE fungoval tak, jak má. Znovu jsem prověřil rychlost nahrávání s vypůjčeným modemem Comtrend VR - 3031eu a modemem ZTE. Rychlosti byly přibližně takové jako minule /testováno na PC a NB - připojeno kabelem přímo bez rozbočovače při vypnutí STB ze sítě/. Patrně modem ZTE není schopen dosahovat vyšší rychlosti nahrávání. Dle mého názoru je vše OK kromě typu modemu.Přeji krásný den. Jan Ponocný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2017 12:40, před 7 lety

Dobrý den,

omlouvám se, že vám reaguji až nyní. Prověřovali jsme vše se s techniky a řešili možnost poslání jiného modemu s ohledem na jeho dostupnost a skladové zásoby. Nakonec se nám podařilo zajistit, aby vám byl jiný modem poslán. Poprosím ještě o trpělivost, než vám bude doručen.

S pozdravem

Anna Typovská

Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.12.2017 11:48, před 7 lety


Jan Ponocný

Dobrý den, těším se na doručení jiného modemu a až bude doručen, tak Vám dám vědět. Zdraví Jan Ponocný

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2017 14:14, před 7 lety

Dobrý den,

omlouvám se, ale v rámci řešení ještě došlo ke změně. Technici prověřili ještě parametry připojení a došlo k určitým úpravám a měl byste i se stávajícím modemem měřit vyšší upload. Prosím o otestování. Modem se zatím neposílá z důvodu provedených změn.

S pozdravem

Anna Typovská,

Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.12.2017 14:53, před 7 lety


Jan Ponocný

Dobrý den, situace se zlepšila, ale stále jsou velké rozdíly v nahrávaní:

Comtrend VR - 3031eu 2. 03 Mb/s
ZTE ZXHN H168N 1. 01 Mb/s

Rychlost u ZTE ZXHN H168N není sice nic moc, ale pro běžnou práci dostačující.Přeji krásné prožití Vánoc a pohodový rok 2018. Jan Ponocný

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2017 16:15, před 7 lety

Dobrý den,

děkuji vám za zprávu. Můžeme z vaší strany považovat záležitost za vyřízenou? Případně, pokud by došlo k nějakému zhoršení, neváhejte se na nás obrátit.

Přeji vám hezký zbytek dne, příjemné prožití vánočních svátků a všechno nejlepší do Nového roku.

S pozdravem

Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.12.2017 08:31, před 7 lety


Jan Ponocný

Dobrý den, považujte záležitost za vyřízenou a děkuji za příkladný přístup. Věřím, že vše již bude OK. zdraví Jan Ponocný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.